رنگ اپوکسی های بیلد از ترکیب رزین اپوکسی و سخت کننده های  پلی آمیدی تولید می شود. مقاومت رنگ اپوکسی های بیلد در برابر رطوبت و جذب آب بسیار بالاست و همچنین مقاومت رنگ اپوکسی های بیلد در برابر عوامل شیمیایی مانند اسیدها و مواد قلیایی بسیار زیاد است ؛ مقاومت زیاد در برابر ضربه و خراش از دیگر مزایای رنگ اپوکسی های بیلد است. با تمام مزیت های ذکر شده رنگ اپوکسی های بیلد برخلاف رنگ پلی یورتان در برابر اشعه یو وی خورشید به شدت ضعیف است.

 به دلیل قابلیت‌های گسترده این رنگ، در محافظت از خطوط لوله انتقال گاز، سوله‌های صنعتی ، پالایشگاه های پتروشیمی‌، تجهیزات صنایع نفت و به طور کلی، هر پوششی که در معرض نور مستقیم آفتاب نباشد، می‌توان از رنگ اپوکسی های بیلد استفاده نمود. یکی دیگر از مزایا رنگ اپوکسی های بیلد این است که در صورت نیاز به استفاده از یک پوشش مجدد و یا آستر بر روی سازه می توان روی رنگ اپوکسی های بیلد آن را انجام داد.

رنگ اپوکسی های بیلد در مصارف صنعتی ،برای ﻻﯾﻪ ﻧﻬﺎﯾﯽ و در ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎي رﻧﮕﯽ به عنوان لایه ﻣﯿﺎﻧﯽ استفاده می شود . ﭼﺴﺒﻨﺪﮔﯽ ، دوام و ﻣﻘﺎوﻣﺖ بالای اﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮل در ﺑﺮاﺑﺮ رﻃﻮﺑﺖ و مواد شیمیایی باعث شده تا استفاده از این محصول امروزه در صنعت بسیار فراگیر باشد. استفاده از رنگ اپوکسی های بیلد باعث می شود تا محصول ضد خش و ضد خوردگی شود و علاوه بر این در برابر سایش و فرسایش نیز مقاومت بالایی پیدا کند. البته برای هر پوششی نوع رنگ اپوکسی های بیلد متفاوتی استفاده می شود. با توجه به موارد ذکر شده از رنگ اپوکسی های بیلد می توان برای رنگ هر سطحی که در معرض مواد شیمیایی قرار دارد استفاده نمود.

شرکت پوشش اکسیر پارسه تولید کننده رنگ اپوکسی های بیلد در خدمت شماست.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()