عملکرد اصلی تردمیل دویدن و یا راه رفتن می باشد ولی امروزه تردمیل هایی وارد بازار شده اند که قابلیت هایی مانند مسگری ، ویبراتور ، درازنشست ، شنا سوئدی و ... را نیز دارا می باشند. امروزه تردمیل ها دارای موتورهای قوی جهت چرخاندن تسمه تردمیل هستند. تردیمل دارای یک تسمه تردمیل بزرگ است که بر روی غلطک هایی در حال چرخش می باشد. سایز تسمه تردمیل در قیمت تردمیل بسیار تاثیرگذار است ، هرچقدر سایز تسمه تردمیل بزرگتر باشد در حقیقت فضای دویدن افزایش پیدا می کند و این نشان دهنده ی کیفیت بالاتر تردمیل است . البته در خرید تردمیل باید به فضای مکان مورد نظر نیز توجه نمایید زیرا بزرگ بودن سایز تسمه تردمیل باعث افزایش سایز تردمیل شده و بیشتر مناسب باشگاه ها و سالن های ورزشی بزرگ است.

تردمیل ها در دو نوع با موتور و بدون موتور تولید می شوند که در نوع بدون موتور در واقع این نیروی پاها و فشار عضلات شماست که باعث چرخش تسمه تردمیل می شود و همین امر باعث می شود که نیاز به تعویض تسمه تردمیل هر چند وقت پیدا کند . ولی این روزها تمامی تردمیل ها دارای موتور هستند و تسمه تردمیل بوسیله ی نیروی موتور شروع به چرخش کرده و شما می توانید روی تسمه تردمیل بدوید. بیشتر تردمیل ها دارای صفحه نمایشگر دیجیتال هستند و شما می توانید با استفاده از آن شیب تسمه تردمیل را تنظیم نمایید. علاوه بر این بعضی از صفحات دیجیتال تردمیل دارای سیم هایی هستند که با اتصال آن ها به بدن خود می توانید میزان ضربان قلب و فشار خون خود را در هنگام دویدن روی تسمه تردمیل مشاهده نمایید.

تسمه تردمیل ممکن است پس از مدتی استفاده دچار خرابی شده و یا احتیاج به روغن کاری پیدا نماید. مرکز زمانی اسپرت از فروشندگان و تعمیرکاران مجرب در تردمیل می باشد که می توانید با مراجعه به سایت شرکت از خدمات این مرکز بهره ببرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()