ویزا برای اجازه ی ورود کشور ها می باشد که در زمان سفر لازم است. ویزای توریستی شینگن بسیار کارامد بوده به طوری که با ویزای توریستی شینگن می توانید به تمام کشور های اروپایی سفر کنید. زمانی که می خواهید سفر به اروپا را داشته باشید بهتر این است که ویزای توریستی شینگن را تهیه کنید زیرا از طریق آن تمام کشور های اروپایی به شما ویزا خواهند داد. اروپا شامل ویزای توریستی شینگن که طبق آن کشور هایی مانند آلمان و اتریش و اسپانیا و پرتغال و دانمارک و فنلاند و یونان و نروژ و هلند و ایسلند و بلژیک و فرانسه و سوئد عضو هستند و قسمت بریتانیا و اروپای شرقی می باشد.

 زمانی که بخواهید از اخذ ویزای توریستی شینگن استفاده کنید در صورتی که فردی شما را دعوت کرده باشد خود آن فرد عهده دار برگشت شما می باشد. ویزای توریستی شینگن برای 26 کشور مجوز ورود دارد. ویزای توریستی شینگن بین این کشور ها ثبت شده و مورد توافق قرار گرفته است که شهروندان این کشور ها می توانند آزادانه به کشور های همسایه سفر کنند و اروپا را به قالب یک کشور واحد بدانند. در ویزای توریستی شینگن 22 کشور در اتحادیه ی اروپا عضو هستند و 4 کشور جرء انجمن تجارت آزاد می باشند. در اتحادیه ی اروپا برخی از کشور های اروپایی مانند بلغارستان و کرواسی و نروژ و... عضو نیستند ولی عضو ویزای توریستی شینگن می باشند و همین طور بریتانیا نیز در ویزای توریستی شینگن عضو نمی باشد ولی بریتانیا در صورت درخواست ویزای توریستی از ایران در صورت اطمینان از برگشت به راحتی مجوز ویزا را می دهد.

برای اخذ ویزای توریستی شینگن می توانید از طریق موسسه های مسافرتی اقدام کنید. موسسه ی مهاجرتی ویزا پلاتین در اخذ انواع ویزا شما را یاری می کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 418
نمایش همه
علاقه مندی ها ()