لقی تو بلبرینگ و رولبرینگ به شرح ذیل می باشند:

لقی های هندسی
لقی های اندازه گیری شونده
لقی داخلی بلبرینگ و رولبرینگ ها مثل با هم یکسان نیستند و هرکارخانه سازنده بلبرینگ و رولبرینگ طبق نوع متریالی که استفاده می کند و همچنین طبق نوع انطباقی که برای نصب هر بلبرینگ و رولبرینگ توصیه می کند لقی مجاز نیز برای بلبرینگ و رولبرینگ های خویش تعریف می کند.
ا پروا به ضرر و زیانهایی که از توقف خط فرآوری حتی برای مدت اختصار نتیجه می شوند,بسیاری از کارخانه ها و موسسات تولیدی اقدام به پیش خرید بلبرینگ یا رولبرینگ و دیگر قطعات می کنند لغایت در چهره لزوم بتوانند از آن استفاده نمایند.برای این پیشه نخست لازم است نوع و مشخصات بلبرینگ و رولبرینگ موجود در دستگاه مورد نظر را شناخت و با انحاء جایگزینی آنها آشنا شد.عاقلانه است که با نماینده کارخانه تولید کننده این بلبرینگ یا رولبرینگ ها در باره سررسید تحویل مشورت شود و در مواردی که زمان تحویل قابل توجه است اقدام به انبار کردن بلبرینگ یا رولبرینگ یا دیگر قطعات نمود.

معمولا رولبرینگ ها پیش از دسته بندی به یک ترکیب ضد زنگ آغشته می شوند و در صورتیکه در بسته بندی اولیه خویش حفاظت شوند برای مدت قابل توجهی پیش از کاربرد قابل نگهداری می باشند.بلبرینگ و رولبرینگ ها باید ترجیحا در محیطی با نم نسبی کمتر از 60 درصد و با یک دمای تقریبا مقاوم انبار شوند.
تشخیص و گزینش بلبرینگ

بلبرینگ لغزنده
بلبرینگ غلتکی
1-بلبرینگ لغزنده :

در بلبرینگ های لغزنده شفت در پوسته بلبرینگ بطور غیر مستقیم در هوزینگ (یاتاقان) می چرخد. برای کاهش و تقلیل سایش بین شفت و هوزینگ باید دائم یک لایه چرب موجود باشد . ساختار مواد باره استفاده در بلبرینگ ها باید از خاصیت چرخشی احسان برخوردار باشد.این مواد در روبرو قطع اختصار جریان مایع روغنکاری ، کمی حساس هستند و به همین جهت همیشه باید مملو از روغن باشند. روغن در پرتو گرمای تولید شده توسط سایش از منافذ خلرج می شود ، بهمین جهت باید روغن کاری دوباره سپریدن شود.

2-بلبرینگ های غلتکی :

در بلبرینگ های غلتکی عناصر غلتک بروی کنسها می چرخند به همین جهت اصطکاک لغزشی از سایش غلتکی خیلی کمتر است . یک بلبرینگ غلتکی بطور عمودی از دو کنس باریل که عناصر غلتک (ساچمه ها – غلتک ها) در آن می چرخند تشکیل شده است . عناصر غلتک به راستی بوسیله یک حفاظ نگهداری می شوند که بدست آنها فواصل بطور معین رعایت و تغییر ناپذیر شده است در بلبرینگ ها ی قابل تفکیک عمل مونتاژ ساده تر و بدین ترتیب می طاقت آن را در هنگام لزوم خیلی آسانتر برگزیدن و یا با یک بلبرینگ جدید تعویض نمود.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 529
نمایش همه
علاقه مندی ها ()