جرثقیل یکی از ماشین های سنگین است که برای بلند کردن و یا جابجایی اجسام بزرگ به کار می رود. از ججرثقیل در بسیاری از راه سازی ها و یا داخل شهر برای بلند کردن اجسام استفاده می شود. جرثقیل از قطعات جرثقیل مختلفی تشکیل شده است. از انواع قطعات جرثقیل بدنه ی جرثقیل است که از هیدرولیک در این نوع از قطعات جرثقیل استفاده نشده است. بدنه ی جرثقیل دارای انواع مختلفی می باشد. از دیگر قطعات جرثقیل وینچ می باشد. وینچ از پمپ هیدرولیکی و بکسل و قرقره تشکیل شده است و یکی از ضروری ترین قطعات جرثقیل می باشد. قرقره بکسل را به دور خودش جمع کرده و به این صورت جسم مورد نظر را بالا می کشد. از دیگر قطعات جرثقیل جک های تعادل جرثقیل است. جک های تعادل جرثقیل از پمپ هیدرولیکی و تلسکوب تشکیل شده است. استفاده از جک به این دلیل است که در زمان استفاده از جرثقیل جک ها بخشی از بار چرخ ها را می گیرند و به این ترتیب جرثقیل با استفاده از همکاری قطعات جرثقیل می تواند مقدار بار بیشتری را بالا ببرد و جابجا کند. پس جک ها می توانند از قطعات جرثقیل حفاظت کنند و به نوعی تعادل را برقرار سازند.

از دیگر انواع قطعات موتور آن است که باید بسیار قوی بوده و قدرت راه اندازی این ماشین بزرگ را داشته باشد ، در انتخاب موتور باید دقت کرد. ستون موجود در جرثقیل نیز قابلیت بالا و پایین رفتن را دارد و به این صورت اجسام را می توانیم با استفاده از جرثقیل بالا برده و در مکان مورد نظر پایین آورده و قرار دهیم.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی از فروشگاه های معتبر و بزرگ در زمینه ی فروش قطعات جرثقیل می باشد. از سایت این فروشگاه دیدن فرمایید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 493
نمایش همه
علاقه مندی ها ()