آشپزخانه از مهمترین بخش های منزل است، که طراحی و زیبایی آن در ظاهر منازل شخصی تاثیر بسیار بالایی دارد، و حجم بسیار زیادی از این زیبایی را مدیون کابینت هایی است که درون آن نصب شده است. کابینت کلاسیک از به روزترین طراحی های کابینت است، که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است، و معمولا در طراحی های داخلی منازل از انواع کابینت کلاسیک برای آشپز خانه استفاده می شود. جنسی که در ساخت آن به کار رفته غالبا از نوع فلز ،MDF و دیگر مصنوعات چوبی است. طرح های منبت و معرق به کار رفته در ساخت انواع کابینت کلاسیک ، ظاهری شکیل و جلوه ای زیبا به این هنر امروزی بخشیده است، و می توان گفت کابینت کلاسیک با استفاده از ترکیب طرح های سنتی و مدرن به یکی از بهترین انتخاب های طراحی آشپزخانه های امروزی تبدیل شده است. از مهمترین ویژگی های طراحی کابینت کلاسیک که در جلب نظر مشتریان تاثیر بالایی دارد و منجر به خرید و فروش انواع کابینت کلاسیک شود می توان به استفاده از تمام فضاهای خالی و اضافی، بدون کوچکترین نقطه کور و یا پرتی اشاره کرد.

از مهمترین مزایای استفاده و نصب کابینت کلاسیک، قابلیت تطبیق آن با تمام  دکورها است، ضمن اینکه نصب و اجرای این انواع کابینت کلاسیک فیزیک افراد را هم در نظر می گیرند، تا امکان استفاده از تمامی کابینت ها برای دارندگان آن ها به سادگی میسر باشد.

شرکت تولید و اجرای دکوراسیون داخلی آکاژو از جمله تولید کنندگان این محصول می باشد . از انواع کابینت کلاسیک می توان به طرح های پر فروش کابینت کلاسیک رومی، کابینت نئو پلاستیک،کابینت ممبران، کابینت تمام چوب و کابینت هایی با روکش های چوبی، pvcو ام دی اف اشاره کرد، قیمت نصب و اجرای آن با توجه به نوع روکش و چوب مصرفی متغیر می باشد. وزن بالا و نصب دشوار، مدت زمان طولانی آماده سازی، قیمت بسیار بالا از جمله مهمترین معایب انواع کابینت کلاسیک هستند، که باعث شده در ساخت برخی از منازل مسکونی از این نوع کابینت استفاده نشود، اما با توجه به تمام موارد ذکر شده طراحی و اجرای انواع کابینت کلاسیک در ساخت منازل مدرن و جدید به یک ضرورت و یا آپشن مهم تبدیل شده است، که رضایت اکثر مردم را هم در پی داشته است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()