کمپرسور اسکرو دستگاهی است که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. برای این که هوای مورد نیاز صنایهع فشرده شود از کمپرسور استفاده می شود. فشرده سازی انواع گاز ها با استفاده از انواع کمپرسور اسکرو انجام می گیرد. در داخل کمپرسور اسکرو طوری چرخ دنده ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که با چرخاندن تسمه هوا به صورت فشرده درامده و به خروجی راه پیدا می کند.

برای فشرده سازی هوا توسط کمپرسور اسکرو باکیفیت نیازمند قطعه ای است که بتواند این کار را انجام دهد که این قطعه روتر نام دارد. روتر ها محیطی با فشار بالا را می سازند ، هوا را فشرده کرده و آن را از تور های پیچ در پیچ عبور می دهند. یک کمپرسور اسکرو از قطعات مختلفی تشکیل می شود که شامل روتر، الکتروموتور، جداکننده ی هوا، هواساز، رادیاتور می باشد که با همکاری این قطعات هوا فشرده می شود. کمپرسور اسکرو ها در انواع کمپرسور اسکرو تسمه ای و کمپرسور اسکروکوپل مستقیم وجود دارد که تسمه در مدل کمپرسور اسکرو تسمه ای وجود دارد اما درنمونه های کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم از تسمه استفاده نشده و به همین دلیل کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم سر و صدای کمی دارد. از هوای فشرده برای صنایعی که نیاز به هوای فشرده دارد مورد استفاد قرار می گیرد مانند چکش های بادی و آچار بوکس بادی و...

از لحاظ دیگر کمپرسور اسکرو خوب دارای دو نوع کمپرسور اسکرو خشک و کمپرسور اسکرو روغنی می باشد. در کمپرسور اسکرو خشک از روغن استفاده نمی شود و در صنعت هایی مثل داروسازی و مواد غذایی از آن استفاده می شود که این نوع از کمپرسور اسکرو در دما های خیلی بالا قابل استفاده نمی باشد. در نمونه های کمپرسور اسکرو روغنی برای روان کردن اجزا به طور مداوم از روغن کاری استفاده می شود.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 465
نمایش همه
علاقه مندی ها ()