خرما از مهمترین و معروف ترین محصولات ایران می باشد که خرید و فروش خرما از رونق بسزایی برخوردار است و افراد زیادی در این حوزه فعالیت دارند و از مزایای متنوع خرما بهره مند می گردند. سال های زیادی است که صنعت خرید و فروش انواع خرما در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است و جزء یکی از محصولات صادراتی ایران محسوب می شود و در مناطق گرمسیر همچون جنوب کشور در تنوع بسیار زیادی کشت می شوند.

خرما از آن دسته محصولاتی است که دارای تنوع بسیار زیادی شامل خرما مضافتی، خرما پیارم، خرما زاهدی، خرما شاهانی، خرما کبکاب، خرما ربی، خرما برهی، خرما خضراوی، خرما آل مهتری، خرما گنطار و ... می باشند که در مناطق مختلف شاوان، بهبهان، زاهدان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، سیستان بلوچستان و ... برداشت می شوند. با توجه به تنوع خرما و ویژگی هایی که انواع خرما دارند، نیاز است برای خرید و فروش خرما باکیفیت از بسته بندی های مناسب استفاده شود تا شکل ظاهری خود را حفظ نمایند و بدین وسیله زمان حمل و نقل خرما برای فروش، آسیبی به خرماها وارد نشود.

برای خرید و فروش خرمای کبکاب سطلی 1/4 کیلویی باید به نکات طلائی تجارت این نوع کسب و کار توجه نمائید تا بتوانید تجربۀ خرید ارزان خرما را به همراه کیفیت عالی انواع خرما کسب نمائید. به دلایل خواص متعددی که خرما بر سلامت جسم و روح انسان می گذارد، به همین دلیل از تمام اجزای خرما استفاده مکفی را می برند حتی در گذشته از مغز خرما برای پخت نان استفاده می کردند، خلاصه برای اینکه در صنعت خرید و فروش خرما موفق باشید، باید به بازار مشتری خود توجه داشته باشید و متناسب با آن از خرمای مضافتی، پیارم، زاهدی و ... استفاده نمائید و با بسته بندی شکیل، امکان صادرات خرما را نیز خواهید داشت و به نوعی خرید و فروش خرما را در سطح بین المللی انجام دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()