برش لیزر آلومینیوم توسط دستگاه های لیزر سی ان سی و غیره صورت می گیرد که دارای دقت و سرعت بالایی می باشند و در نتیجه باعث برش انواع ورق آلومینیوم می گردد. ساختار آلومینیوم به نحوی فشرده و مستحکم می باشد که همانند فلزات مستحکم دیگری چون استیل، برنج، آهن و غیره نیاز به استفاده از دستگاه های برش لیزر می باشد تا فرآیند برش لیزر آلومینیوم را انجام دهند.

برای انجام برش لیزر آلومینیوم با قطرهای مختلف از دستگاه های برش لیزر نوری و گازی استفاده می شود که بهترین گزینه برای فلزات جامد می باشد. برش لیزر آلومینیوم، سهم بسزایی در ساخت انواع لوازم آلومینیوم و یا قطعاتی که دارای قطعات آلومینیوم می باشند، دارد. برای اینکه فرآیند برش لیزر آلومینیوم به درستی صورت گیرد، نیاز است اپراتوری که این کار را انجام می دهند، با سرعت و فشار کنترل شده، این فرآیند را انجام دهند تا قطعات به بهترین شکل برش داده شوند و سطح صیقلی که از ایجاد برش لیزر آلومینیوم حاصل می گردد، بتواند نقش خود را در حفظ ظاهری قطعات و محصولات به نمایش بگذارد.

دستگاه برش لیزر علاوه بر انواع برش لیزر آلومینیوم، کار تراش، حکاکی و جوش دادن را انجام می دهد تا بتوان نام و لوگو شرکت و محصولات را بر روی سطوح آلومینیوم حکاکی نمود. برش یکنواخت آلومینیم، موجب شده است که از ماشین آلات برش زنی و لیزر، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد، تا محصولات یکدستی خلق شود. مزایای برش لیزر آلومینیوم موجب استقبال بیش از اندازۀ دستگاه های لیزر گردد و در صنایع مختلف به کار رود. برای وارد شدن به  برش لیزر آلومینیوم ارزان در تهران از طریق لینک اقدام کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 533
نمایش همه
علاقه مندی ها ()