لوازم یدکی گریدر را می توانید از نمایندگی های فروش و فروشگاه های معتبر فروش لوازم جانبی و قطعات ماشین آلات سنگین با قیمت مناسب و کیفیت اصل خریداری نمائید. خرید قطعات اصل گریدر باعث بهبود عملکرد کلی ماشین کوماتسو می گردد و نقش تعیین کننده ای در طول عمر مفید ماشین آلات خواهد داشت.

گریدر یکی از ماشین آلات سنگین است که در عملیات راه سازی، برف روبی و معادن مورد استفاده قرار می گیرد و دارای حجم کاری بالایی می باشند، از این رو  ممکن است قطعات گریدر دچار آسیب دیدگی و فرسودگی پیش از موعد گردند و نیاز است قطعات و لوازم یدکی گریدر مورد بررسی قرار گیرند و با خرید اینترنتی لوازم یدکی گریدر  ، نمونه ی جدید با قطعات فرسوده تعویض گردند.

لوازم جانبی عبارتند از انواع فشنگی حرارت، بخاری کامل، مانیتور، دنده های کاریر، کریر چرخ دنده، دنده های سر پلوس، صفحه های گرافیت، کیت گیربکس، گیربکس های هیدرولیک، پمپ های هیدرولیک، تنظیم کن موتور، اسپول شیر کنترل هیدرولیک، لوازم کنترل گیربکس و .... که هر کدام نقش تعیین کننده ای در فرآیند حرکت گریدر دارند و خراب شدن تنها یک قطعه می تواند بر روی عملکرد سیستم های درگیر تأثیر منفی داشته باشند و فشار مازادی را بر روی دیگر لوازم یدکی گریدر وارد نماید و موجب خراب شدن انواع لوازم یدکی گریدر کاترپیلار اصل  گردد و هزینۀ مازادی را برای مالک گریدر متحمل سازد.

هنگام خرید لوازم جانبی و لوازم یدکی گریدر حتماً به نشان و هولوگرام بسته بندی ها توجه داشته باشید تا اشتباهاً قطعات تقلبی را به جای قطعات فابریک خریداری ننمائید و متحمل خسارت نگردید. در حال حاضر افراد سودجوی زیادی در بازار فعالیت دارند که لوازم یدکی گریدر تقلبی را جای لوازم جانبی اصل می فروشند، از این توجه داشته باشید خرید قطعات و لوازم یدکی گریدر را از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر خریداری نمائید و از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 380
نمایش همه
علاقه مندی ها ()