نایلون حباب دار از قدیمی ترین تجهیزاتی است که در صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و قدمت استفاده از آن به سال 1957 میلادی می رسد.  همه ی ما تقریبا نایلون عریض حباب دار را به دور برخی از لوازم خانگی مانند یخچال و ماشین لباس شویی دیده ایم، که می توان گفت این ابعاد عریض را شرکت های تولید کننده نایلون حبابدار  به صورت سفارشی  و عمده تولید می کنند، و در اختیار واحد های تولیدی قرار می دهند. از انواع نایلون حباب دار می توان به نایلون های 2،3،5 لایه  و با اندازه و تعداد حباب ها ی مشخص اشاره کرد، که به طبع با افزایش تعداد لایه ها و حباب ها ضریب ایمنی و محافظت از محصولات هم بالا تر می رود. این روند در تولید نایلون عریض حبابدار هم وجود دارد و می توان نوع چند لایه آن را با اندازه حباب دلخواه دسفارش و خریداری کرد. خرید نایلون عریض  با توجه به اندازه و کیفیت متفاوت است.

شرکت های تولید کننده انواع نایلون حباب دار هیچ محدودیتی در گرفتن سفارش ندارند و می توان انواع نایلون عریض را با اندازه های حباب مختلف به آن ها به صورت عمده ای سفارش داد و در زمان مقرر شده با مناسب ترین قیمت تحویل گرفت.  از امتیازات استفاده از نایلون حباب دار می توان به سهولت استفاده، حمل ساده بار، عایق بودن در برابر حرارت، رطوبت و گرد و غبار اشاره کرد، که تمامی این موارد در کنار قیمت بسیار ارزان نایلون حباب دار سبب شده هنوز بسیاری از واحد های تولیدی در قسمت بسته بندی محصولات خود از نایلون حباب دار استفاده نمایند. سفارشی سازی خرید یکی دیگر از نککات قوت استفاده از این محصول در بسته بندی می باشد، برای مثال می توان در بسته بندی کالاهایی با حجم و ابعاد بزرگ از نایلون عریض سفارشی استفاده کرد. برای خرید طاقه نایلون به سایت مراجعه کنید.

 خرید بی واسطه و غیر حضوری که شرکت های تولید کننده انواع نایلون حباب دار با کیفیت برای خریدارانش فراهم کرده اند، سبب صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان شده است و توانسته رضایت مخاطبان را جلب نماید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 367
نمایش همه
علاقه مندی ها ()