کوماتسو یکی از برند های معروف جهانی است که در بخش های ساخت بلدوز و بیل مکانیکی و لودر و قطعات کوماتسو فعالیت دارد. کوماتسو دومین شرکت برتر برای ساخت انواع لوازم یدکی کوماتسو می باشد که در نقاط مختلف جهان دارای نمایندگید های بی شماری است. این شکت بزرگ در ژاپن تاسیس شد و فعالیت خود را در سال 1917 شروع کرد و توانست ظرف مدت کوتاهی محصولات و انواع لوازم یدکی کوماتسو را به کشور های دیگر صادر کند و به همه بشناساند. کوماتسو با پیشرفت چشمگیر خود توانست در توکیو به بزرگترین شرکت تبدیل شود و تعداد بسیار زیادی از قطعات یدکی کوماتسو را به کشور ها صادر کند و سرمایه قابل توجهی را به دست آورد.

 دفاتر نمایندگی لوازم یدکی کوماتسو در ایران در شهر های مختلف فعالیت دارند و توانسته اند مشتریان زیادی را به خود جذب کنند. لوازم یدکی اورجینال با کیفیت بالا هم بلخره روزی نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می کند اما طول عمر بیشتری داشته و به ماشین آلات صدمه ای وارد نمی کند بنابراین در صورت نیاز به لوازم یدکی کوماتسو می توانید از طریق لینک به سایت مراجعه فرمایید و لوازم یدکی کوماتسو در انواع مختلف را مشاهده و سفارش خود را ثبت کنید تا مسئولان ما سفارش شما را پیگیری کنند. ما عرضه ی تمامی محصولات در برند های باکیفیت را با قیمت پایین در بازار به فروش می رسانیم.

لوازم های یدکی کوماتسو از بهترین قطعات ماشینی بوده که می تواند راندمان کار ماشین شما را بالا ببرد و عملکرد خیلی خوبی را نتیجه دهد. خرید حضوری و اینترنتی به مشتریان راحتی را در امر خرید فراهم می کند و همین طور مشاوره ی رایگان ما می تواند به شما را در تصمیم گیری کمک کند. برای خرید قطعات لودر کوماتسو WA600 به سایت مراجعه کنید. نمایندگی فروش لوازم یدکی کوماتسو در خدمت شماست.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()