بیل مکانیکی یکی از ماشین های بسیار مفید در راهسازی و ساخت و ساز های مختلف می باشد. از بیل مکانیکی در گود برداری ها و حفاری ها استفاده می شود. همچنین برای حمل مصالح می توان از بیل مکانیکی استفاده کرد. بیل مکانیکی دارای انواع قطعات از جمله    بازو ، پاکت و کابین گردان و موتور و سیستم های ترمز و هشداری و سایر قطعات بیل مکانیکی می باشد که برای کارکرد بهتر و بالا بردن راندمان کاری باید از بهترین قطعات بیل مکانیکی استفاده شود. لوازم یدکی بیل مکانیکی با توجه به ابعاد و مدل آن انتخاب می شود که برای خرید قطعات بیل مکانیکی ولوو می توانید به نمایندگی های رسمی انواع برند ها مانند لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو و... مراجعه کنید.

بیل مکانیکی دارای دو نوع بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و بیل مکانیکی چرخ زنجیری می باشد. از بیل مکانیکی چرخ لاستیکی در مناطق صاف و هموار استفاده می شود و این نوع چرخ ها به زمین آسیب وارد نمی کند. از بیل مکانیکی چرخ زنجیری نیز در مناطقی که ناهموار است و یا دارای سنگ ریزه است می توان استفاده کرد و به دلیل لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ زنجیری می تواند در مسیر های مختلف کار کند. برای خرید از  مرکز فروش قطعات ماشین آلات راهسازی به سایت مراجعه کنید.

بیل مکانیکی از لحاظ دیگر نیز به دو نوع بیل مکانیکی جام معکوس و بیل مکانیکی با سیستم کابلی تقسیم بندی می شود. بیل مکانیکی جام معکوس در دو نوع هیدرولیکی و مکانیکی قبوده و برای حفاری مورد استفاده قرار می گیرد. بیل مکانیکی با سیستم کابلی نیز شامل اتاقکی است که بر روی چرخ ها قرار دارد و همین طور در دو نوع هیدرولیکی و مکانیکی وجود دارد. برای خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی مانند لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو و هپکو و ولوو و... می توانید به سایت مراجعه کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 412
نمایش همه
علاقه مندی ها ()