بیل مکانیکی یکی از ماشین آلاتی است که در راهسازی از آن استفاده می شود. با استفاده از بیل مکانیکی می وان گودبرداری و حفاری را در زمین انجام داد. در معادن و در ساخت و ساز ها مانند ساخت راه ها از بیل مکانیکی ها استفاده میکنند. بیل مکانیکی در ابعاد مختلفی وجود دارد. در صورتی که از قطعات بیل مکانیکی مناسبی استفاده کنید می توانید سال ها از بیل مکانیکی بدون بروز مشکلی بهره مند باشید. قطعات با کیفیت بیل مکانیکی در برند های معروفی از جمله  کوماتسو و هپکو و قطعات بیل مکانیکی ولوو و... وجود دارند که می توان از این محصولات استفاده کرد. امروزه انواع قطعات بیل مکانیکی متفرقه نیز در بازار وجود دارد و اغلب افراد بدون اطلاع از اصل نبودن آن ها را خریداری می کنند. برای خرید و فروش قطعات بیل مکانیکی ولوو به سایت مراجعه کنید.

از جمله قطعات بیل مکانیکی اتاقک راننده و بازو و باکت و سیستم های هیدرولیک و هشدار دهنده و همچنین موتور و اجزای دیگر می باشد که برای خرید بهتر است حتما از نمایندگی خرید خود را انجام دهید تا محصولات اورجینال را به شما بدهند. قطعات بیل مکانیکی از برند های معروف راندمان کار را بالا می برد و می توان بهتر کار کرد. مرکز  خرید لوازم یدکی ماشین های راهسازی در خدمت شماست.

از انواع بیل مکانیکی می توان بیل مکانیکی چرخ لاستیک و بیل مکانیکی چرخ زنجیری را نام برد که هر کدام در شرایط خاصی می توانند کار کنند مثلا برای بیل مکانیکی چرخ لاستیکی با توجه به صاف بودن چرخ ها در محیط های صاف می توان از آن استفاده کرد ولی بیل مکانیکی چرخ زنجیری به دلیل این که دارای زنجیر بر روی چرخ هایش است توان مار بر روی پستی و بلندی را نیز دارد. برای خرید انواع قطعات بیل مکانیکی در برند های مختلف و باکیفیت می توانید به سایت مراجعه کنید و خرید خود را به راحتی و ارزان تر از بازار انجام دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()