کابینت ها به دلیل این که نقش مهمی را در آشپزخانه ایفا می کنند مهم تلقی شده و باید نوعی انتخاب شود تا کیفیت دلخواه را اشته باشد. کابینت کلاسیک همانند دیگر انواع کابینت ها دارای انواع مختلفی است که می توانید هر کدام را که می خواهید تهیه کنید. از انواع کابینت کلاسیک می توان کابینت های ام دی اف و ممبران همین طور انواع روکش چوبی آن را نام برد. انواع تمام چوب و رومی آن نیز بسیار پر طرفدار بوده و میدتواند زیبایی آشپزخانه را تضمین کند. استفاده از کابینت کلاسیک از قدیم تا به حال رواج داشته و تنها نوع کابینتی است که مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته است.

انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک

 نمونه ای انواع کابینت کلاسیک کابینت نئوکلاسیک است که از ترکیب کابینت های کلاسیک و مدرن ساخته شده است. کابینت کلاسیک از نوع تمام چوب بسیار مقاوم بوده و سنگین است و قیمت گرانتری نسبت به دیگر کابینت کلاسیک دارد. انواع کابینت کلاسیک روکش چوبی نیز از ام دی اف ساخته شده اند اما برای روکش این نوع از کابینت های کلاسیک از چوب طبیعی استفاده می شود که مانند کابینت های تمام چوب به نظر رسیده و در مقایسه با آن قیمت پایین تری دارد. نوعی دیگر از کابینت های کلاسیک نوع پوشش ی وی سی است که مغزی ام دی اف دارد اما روکشی خوب و مقاوم روی آن را گرفته که دوام آن را بالا می برد. این که کدام یک از انواع کابینت کلاسیک را انتخاب می کنید بستگی به نظر شخصی شما دارد اما باید بدانید کابینت کلاسیک از نظر جادار بودن و مناسب بودنش برای هر نوع دکوراسیونی بسیار قابل توجه بوده و اگر شما مدت زمان طولانی قصد تعویض کابینت ها را ندارید نیز می توانید از کابینت کلاسیک استفاده کنید. از کابینت کلاسیک می توان در جزیره در وسط آشپزخانه استفاده کرد و از آن نهایت استفاده را برد.

سفارش کابینت کلاسیک

انواع کابینت های مدرن و کلاسیک متناسب با سلیقه های مختلف با جنس های خوب و کیفیت بالا در مجموعه آکاژو دیزاین موجود است. شما می توانید به راحتی از منزل خود خریدی راحت و مطمئنی داشته باشید. تنوع محصولات زیاد بوده و باعث انتخاب راحت شما از میان انواع مختلف کابینت ها می باشد. به سایت مراجعه کنید و خریدی خوب را به صورت مستقیم از تولیدی داشته باشید. مجموعه آکاژو دیزاین در خدمت شماست.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()