پارکت از ورقه های چوب درختان با ضخامت های نازک و ضخیم ساخته می شود که با استفاده از چسب های مخصوص به کف ساختمان نصب می شود. پارکت چوبی از قدیمی ترین کفپوش های چوبی است که برای ایجاد تنوع، زیبایی و همچنین راحتی بر روی کف نصب می شود. خرید پارکت چوبی به دلیل قیمت بالا، عدم تنوع طرح و نوع استایلی که دارد کمتر از گذشته مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای اطلاع از   قیمت پارکت به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های پارکت

با پیشرفت تکنولوژی، ساخت پارکت ها نیز متحول گردید و انواع پارکت لمینت ساخته شد که شامل مزایای متعدد می باشند. پارکت لمینت از فشرده های چوب با نام HDF با روکش ضد آب که ملامینه نام دارد ساخته می شوند که دارای المان های چوب می باشند. از مهمترین ویژگی های لمینت می توان به ضد خش، استحکام بالا، ضد آب، ضد آلرژی و مقاوم در برابر تابش نور آفتاب اشاره نمود که موجب محبوبیت پارکت لمینت شده است. برای اطلاع از  قیمت پارکت لمینت ایرانی از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

از پارکت لمینت به عنوان پارکت ضد آب یاد می شود که در 5 کلاس استاندارد با دانسیته های متفاوت ساخته می شوند تا استحکام لازم را در برابر میزان فشارهای وارده بر روی سطح کفپوش پارکت داشته باشند.

خرید کفپوش پارکت

برای خرید کفپوش پارکت باید توجه داشته باشید که شرایط محیطی محل مورد نظر دارای چه نوع شرایط آب و هوایی می باشد و میزان تردد رفت و آمد به چه میزان می باشد. برای مثال برای مکان های پر تردد و شلوغ بهتر است از انواع پارکت لمینت کلاس AC5 یا AC4 استفاده کنید چون دارای دانسیته بالا می باشند و از استحکام بالایی برخوردار می باشند.

فروشگاه دکور آفیس به دلیل کسب تجربیات فراوان در حوزۀ فروش انواع پارکت، می تواند شما مشتری عزیز را در خصوص انتخاب بهترین پارکت با قمیت ارزان و کیفیت عالی راهنمائی کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()