مخزن هوا از ضروری ترین قسمت های فرآیند فشرده سازی هوا در صنایع مختلف می باشد. هر سیستم صنعتی که از کمپرسورهای هوا استفاده می کند، نیاز دارند که سیستم خود را به مخازن هوای فشرده مجهز کنند تا بتوانند هوایی که از دستگاه های کمپرسور اسکرو و دیگر کمپرسورها خارج می شوند را ذخیره سازی نمود. هوایی که درون سیستم مخزن هوا  ذخیره می شود برای اجرای مرحلۀ بعدی پروسه های اجرایی فشرده سازی هوا، آماده می کند. خرید مخزن هوای فشرده با کیفیت عالی یکی از فاکتورهای مهم در عملکرد فشرده سازی هوا می باشد و می تواند بخش اعظمی از هزینه های مصرفی را کاهش دهد. در نتیجه سرعت عملکرد دستگاه کمپرسور را افزایش می دهد و از افت فشار کمپرسور جلوگیری می کند. به عبارتی با توجه به نوع سیستم و حجم مصرفی مورد نیاز سیستم کمپرسور، باید بهترین مخزن هوای فشرده را مطابق با فشار خروجی کمپرسورهای هوا خریداری نمود تا راندمان کاری اُفت پیدا نکند.

کاربرد مخزن هوا

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، کاربرد عمدۀ تانک های کمپرسور هوا، نگهداری هوای فشرده شده از نتیجۀ عملیات کمپرسورها می باشد. که این امر موجب شده تا انواع مخازن هوای فشرده را با جدول ظرفیت اختصاصی تولید کنند و در موقعیت مناسب از مزایای هر یک از انواع مخازن هوا بهره برد. مخزن هوای فشرده معمولی، مخزن هوای فشرده استاندارد و مخزن های فشار قوی از جمله انواع مخازن هوا می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.

تانکر کمپرسور هوای فشرده فشار قوی بهترین گزینه برای سیستم هایی است که از کمپرسورهای فشار قوی استفاده می شود. مخازن هوای فشار قوی باید از ورق های فولاد درجه یک و مستحکم ساخته شود چون باید توان تحمل حجم فشار زیاد را داشته باشد تا بتواند چندین برابر از مخازن هوای معمولی، حجم هوای وارده از کمپرسورهای اسکرو را تحمل کند. همچنین شیرآلاتی که برای این نوع مخزن های هوای فشرده استفاده می شوند، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا به هیچ عنوان در حین استفاده، نشتی هوا رُخ ندهد. برای خرید مخزن هوای فشرده معمولی به سایت مراجعه کنید.

خرید مخزن هوا ارزان

از این رو فاکتور خرید مخازن هوا را نباید قیمت ارزان مخازن هوا در نظر گرفت. چون مهمترین فاکتور، کیفیت جنس ورق مخزن هوا و کیفیت اتصالات دستگاه می باشد. از این رو شرکت هوامدار به عنوان یکی از شرکت های با تجربه در صنعت فروش مخازن هوای فشرده و انواع کمپرسور، می تواند شما را برای خرید مخزن هوای فشرده ارزان و مقاوم راهنمائی کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 336
نمایش همه
علاقه مندی ها ()