نمایندگی اپتکس یکی از مهمترین مراکز پخش محصولات اپتکس در سراسر جهان می باشد. شرکت OPTEX در کشور ژاپن احداث شده است و انواع محصولات اتوماسیون صنعتی را تولید و به سراسر جهان عرضه می کند. نمایندگی فروش محصولات اپتکس در سطح بین المللی فعالیت های خود را در رابطه با خرید و فروش محصولات اپتکس اورجینال ادامه می دهند. در واقع شرکت هایی می توانند مجوز نمایندگی شرکت اپتکس را داشته باشند که گواهینامه های ISO 9000, CCC و مرتبط را أخذ نموده باشند تا بدین وسیله بتوانند اجازۀ خرید و فروش انواع سنسور اپتکس و دیگر محصولات این شرکت را با نازلترین قیمت داشته باشند.

نمایندگی فروش سنسور اپتکس یکی از مهمترین اعتباراتی است که شرکت های پخش محصولات اپتکس می توانند داشته باشند تا اعتبار و ارزش شرکت خود را بهبود ببخشند.

معرفی محصولات نمایندگی اپتکس

انواع سنسور فیبر نوری، انواع چشم الکترونیک با سنسور لیزری، انواع پنوماتیک و هیدرولیک، انواع لوازم جانبی مرتبط، انواع چشم الکترونیک با ولتاژهای مولتی، انواع سنسور نوری در حالت های مختلف، انواع پردازشگر تصویری و چشم های لیزری تنها نمونه های اندکی از محصولات شرکت اپتکس است که توسط نمایندگی محصولات اپتکس به مشتریان فروخته می شوند. در نتیجه با آسودگی خیال می توان به مراکز نمایندگی اپتکس مراجعه نمود و محصولات اصل اپتکس را با قیمت ارزان و گارانتی دار خریداری نمود. خرید محصولات اتوماسیون صنعتی از نمایندگی های معتبر می تواند طول عمر دستگاه های تولید شده را تضمین کند، به همین منظور ترجیح اکثر افراد، اعم از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دستگاه های کنترل گر این است که از نمایندگی های معتبر اپتکس، محصولات OPTEX را خریداری نمایند.

مزایای خرید از نمایندگی های معتبر اپتکس

از مهمترین خدمات نمایندگی فروش محصولات اپتکس می توان به خدمات پس از فروش، گارانتی و قیمت ارزان اشاره نمود که از مهمترین مزیت های نمایندگی عرضه محصولات اپتکس به حساب می آید. در نتیجه می توان با کمی بررسی و تفحس، پیش از خرید لوازم و دستگاه های حساس کنترلر و سنسور، به صورت اینترنتی و یا حضوری از نمایندگی معتبر فروش محصولات اپتکس، محصول مورد نظر خود را با کیفیت اصل و تضمین شده خریداری نمائید.

شرکت اتوماسیون تهران یکی از پخش مستقیم محصولات اتوماسیون صنعتی است که دارای مجوز نمایندگی فروش محصولات اپتکس در تهران و سایر شهرستان ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی خرید محصولات اپتکس می توانید با واحد فروش تهران اتوماسیون تماس بگیرید.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()