نایلون حبابدار به عنوان نایلون ضربه گیر مورد استفاده قرار گرفته می شود و محبوب ترین نوع پلاستیک صنعتی محسوب می شود. خرید نایلون حبابدار هیچ محدودیتی ندارد و صنایع مختلف می توانند متناسب با نیاز از مرغوب ترین نوع سلفون حباب دار برای بسته بندی کالاها استفاده نمایند. اکثر نایلون های بسته بندی دارای سطح صاف می باشند ولی نایلون های حباب دار، دارای سطح ناصاف می باشند و این چنین از کالاها در برابر ضربات شدید محافظت می کند. برای خرید اینترنتی انواع نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید.

کاربرد نایلون حبابدار

کاربرد نایلون حباب دار بسیار گسترده می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود. بسته بندی وسایل دکوراسیون، بسته بندی تجهیزات صنعتی مهم چون پمپ، موتور، کمپرسورها، بسته بندی لوازم جانبی خودرو، بسته بندی انواع محصولات الکترونیکی و الکتریکی، انواع محصولات لوازم خانگی، بسته بندی اسباب و اثاثیه هنگام حمل و نقل و .... نمونه هایی از مصارف متنوع نایلون پفی می باشد. در بازار نایلون حباب دار ضربه گیر به نایلون پفی معروف است و این هوای محبوس شده درون حباب های نایلون، مانع از وارد شدن ضربه به قطعات می شود. روز بروز بر تنوع محصولات نایلکس صنعتی افزوده می شود تا سطح کیفیت بسته بندی کالاها بهبود یابد.

قیمت نایلون های بسته بندی حبابدار

قیمت نایلون حبابدار به کیفیت و اندازۀ حباب نایلون و همچنین ابعاد نایلون دارد. با خرید نایلون حبابدار می توانید کالاهای ارزشمند را از ضربات ناشی از عملیات حمل و نقل ایمن نگه دارید. استفادۀ به موقع از سلفون حباب دار می تواند هزینه های جانبی را بکاهد.

شرکت دریا پلاستیک سال هاست که در عرصۀ تولید و پخش انواع نایلون صنعتی در تهران فعالیت می کند و شرایط مناسبی را برای فروش انواع نایلون حبابدار ، برای مشتریان فراهم نموده است. مشتریان گرامی می توانید برای دریافت لیست قیمت نایلون پفی با کیفیت، با مرکز فروش تماس بگیرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()