دستگاه سیل وکیوم از معروف ترین دستگاه های بسته بندی است. برای اجرای عملیات بسته بندی از ماشین آلات پیشرفته سیل وکیوم با فناوری مدرن استفاده می شود تا محصولات به بهترین شکل ممکن بسته بندی شوند و در دسترس مشتریان قرار گرفته شوند. کاربرد عمدۀ دستگاه سیل در بسته بندی محصولات مواد غذایی، انواع نوشیدنی، انواع کنسرو، قوطی و غیره می باشد که محدودیت مصرف ندارد. برای اطلاع از قیمت دستگاه سیل وکیوم به سایت مراجعه کنید.

انواع دستگاه سیل وکیوم

با پیشرفت فناوری بر امکانات دستگاه سیل وکیوم افزوده می شود و این مسئله موجب گشته، انواع دستگاه سیل وکیوم در دسترس صنعت گران قرار گرفته شود. دستگاه سیل وکیوم حرارتی و دستگاه سیل وکیوم القایی از مدل های پر کاربرد دستگاه بسته بندی دستگاه سیل وکیوم می باشد. دستگاه های سیل عملیات بسته بندی را بیش از پیش سرعت بخشیده است و این مسئله موجب بهبود کیفی محصولات گردیده است. با استفاده از دستگاه سیل می توان انواع محصولات مواد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات صنعتی، محصولات لبنیات، کالاهای پزشکی و ... را به صورت کاملاً بهداشتی بسته بندی نمود و نمای زیبایی به کالاها بخشید. دستگاه بسته بندی سیل از نظر شکل ظاهری و ابعاد در اندازه های مختلف ساخته می شود تا کارایی لازم را برای حجم کاری متفاوت داشته باشند. در حال حاضر دستگاه سیل وکیوم خطی، دستگاه سیل وکیوم رومیزی، دستگاه سیل وکیوم روتاری و .... تعدادی از انواع سیل وکیوم است که در بازار عرضه می شود.

قیمت دستگاه سیل وکیوم

قیمت دستگاه سیل وکیوم با توجه به امکانات و همچنین ظرفیت دستگاه مشخص می شود و نمی توان قیمت مشخصی را از پیش بیان نمود. شرکت ماشین ساز چندین سال است که در حوزۀ ساخت و پخش انواع دستگاه بسته بندی از جمله دستگاه وکیوم فعالیت دارد و متناسب با نیاز متقاضیان، مدل های مختلفی از دستگاه های بسته بندی را با گارانتی و قیمت مناسب به فروش می رساند.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

تلگرام AradMachinery

ایمیل AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()