ترازو از سری تجهیزات اندازه گیری وزن در واحد های اندازه گیری گرم، کیلوگرم ، پوند، قیراط و غیره می باشد که بر حسب دقت اندازه گیری در گروه های آزمایشگاهی، خانگی، فروشگاهی و صنعتی قرار می گیرند. دقت اندازه گیری در انواع ترازو فروشگاهی از 2 گرم آغاز می شود و معمولا بر حسب ظرفیت توزین تا 10 گرم ادامه پیدا می کند، که این ظرفیت عموما در بین 15 تا 70 کیلوگرم می باشد. بدنه محکم پلاستیکی، سینی استیل، حافظه داخلی مستقیم و غیر مستقیم ، نوع نمایشگر و کیبرد و دیگر عوامل فیزیکی در تعیین قیمت ترازو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. ترازو های دیجیتال را می توان بر اساس شکل ظاهری آن ها در گروه های علمک دار و بدون علمک قرار داد، که از لحاظ خصوصیات اندازه گیری، خواصی مشابه دارند و  تنها تفاوت آن ها طراحی و ساختار فیزیکی آن ها می باشد. فروش ترازو از طریق سایت انجام می گیرد.

تنوع تولیدات در صنعت توزین و اندازه گیری به حدی بالاست، که انتخاب و خرید ترازو ممکن است، زمان بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. معمولا تمام تجهیزات الکترونیکی را براساس قابلیت های جدیدی که به آن ها اضافه می شود قضاوت می کنند، که چند مورد از آن ها  شامل امکان اتصال ترازو با پردازشگر، بارکد خوان و صندوق فروشگاهی می شود، که کار محسابات و حسابداری و  همین طور چاپ صورت حساب را انجام می دهد. از دیگر مزایای استفاده از ترازو می توان به باتری داخلی، قابلیت شمارش کالاهای هم وزن، محاسبه وزن دقیق کالاها بدون در نظر گرفتن ظرف نگه دارنده ی آن ها اشاره کرد. برای  خرید و فروش ترازوی بدون علمک  از طریق لینک اقدام نمایید.

خرید ترازو در برند های داخلی با قیمت ارزان تر و همراه با خدمات پشتیبانی و گارانتی انجام می شود، که متناسب با آن هزینه های تعمیر و نگهداری آن ها  هم بسیار مقرون به صرفه می باشد. فروشگاه آنلاین محک گستر از معتبر ترین مراکز فروش ترازو است، که تمامی محصولات این کارخانه را با مناسب ترین قیمت، همره با خدمات پس از فروش و گارانتی به صورت مطمئن به سراسر کشور ارسال می نماید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()