پارکت از جمله محصولات کفپوش است که با کاربرد نصب بر روی کف طراحی شده است. با استفاده از پارکت می توان کف را تمیزتر و در عین حال زیبا و درخشنده نشان داد. از گذشته تا به حال از انواع پارکت برای چسباندن در کف سالن پذیرایی، آشپزخانه و اتاق ها مورد استفاده قرار گرفته می شود که دارای مزایای متعددی می باشد که در ادامۀ مطلب به آنها اشاره خواهیم نمود. برای خرید اینترنتی پارکت به سایت مراجعه کنید.

انواع پارکت

در حال حاضر انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت عرضه می شود که هر کدام از آنها دارای مزایای خاص خود می باشند. در ابتدا پارکت چوبی از چوب طبیعی درختان ساخته شد و مورد استفاده قرار گرفته شد. به همین دلیل با استفاده از مواد جلاء دهنده میزان درخشندگی یکدست بودن پارکت چوبی را افزایش دادند و این مسئله موجب استقبال فراوان از پارکت های چوبی شد. امّا پارکت چوبی دارای یک نقطه ضعف می باشد که می توان به مقاومت پایین پارکت چوبی نسبت به آب اشاره نمود. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی انواع پارکت لمینت از الیاف چوب فشرده HDF ساخته شدند که به طور مستقیم از چوب درختان ساخته نشده اند و این مسئله موجب بهبود کیفیت پارکت ها گشته است. برای خرید اینترنتی پارکت مکس فلور از طریق لینک اقدام نمایید.

قیمت پارکت

قیمت پارکت، متناسب با نوع پارکت و لمینت مشخص می گردد. در بازار انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت با قیمت ارزان به فروش می رسد که می توانید متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی، بهترین خرید پارکت را انجام دهید.  در حال حاضر تنوع پارکت لمینت افزایش یافته است و این مسئله موجب استقبال خرید و فروش پارکت لمینت نسبت به پارکت چوبی شده است.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر پخش پارکت در تهران فعالیت دارد. این مجموعه با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارد، امکان خرید اینترنتی انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی فراهم نموده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()