بتن ریزی کف

بتن ریزی کف بهترین بستر برای انجام  انواع پوشش های پلیمری و صنعتی مانند بتن سخت، اپوکسی و پلی یورتان می باشد. زیرسازی استخر، ویلا، انبارها، کفسازی سوله، پارکینگ و محوطه از جمله مواردی هستند که با استفاده از انواع بتن ریزی کف انجام می شود. امروزه بتن ریزی با استفاده از ماشین آلات صنعتی مانند دستگاه های لیزری، مجیک و ماله پروانه انجام می شود، که کیفیت و دوام اجرای بتن ریزی با این ماشین آلات بسیار بالا بوده، و سبب افزایش تراکم آن و همین طور سرعت بالای اجرای بتن ریزی نسبت به روش های سنتی و دستی شده است. در روش مکانیزه بتن ریزی پس از شیب بندی سطوح با استفاده از دستگاه لیزری، توسط پمپ ها انجام می شود، و پس از آن دستگاه مجیک بتن ها را به طور مساوی پخش می کند و در نهایت و مرحله ی پایانی به مدت 10 الی 12 ساعت فرایند پرداخت با استفاده از ماله پروانه ای انجام می شود، تا یک سطح صاف و صیقلی بدون کوچک ترین ترک خوردگی را بتوان به عنوان خروجی کار ارائه داد. قیمت اجرای بتن ریزی کف بر اساس مساحت زمین، مواد اولیه مصرفی، فاصله محیط پروژه تا کارخانه و غیره محاسبه و تعیین می شود.

نکات کاربردی و مهمی که در هنگام اجرای بتن ریزی کف  باید به آن ها توجه شود، شامل  دقت در اختلاط و میزان عیار بتن، اجرای مگریزی با کیفیت، اجرای آرماتوربندی مناسب و با کیفیت، بتن ریزی، عمل آوری و پرداخت با استفاده از ماشین آلات برقی، آب پاشی مداوم به مدت یک هفته و نگهداری از کف بتنی در برابر آلودگی و موارد مخرب می شود، زیرا با رعایت این نکات، علاوه بر افزایش عمر مفید بتن می توان هزینه های ناشی از تعمیر و نگهداری بتن ریزی کف را کاهش داد.

شرکت فنی مهندسی پارس الیس از معتبرترین و پیشگامان بتن ریزی کف با استفاده از ماشین آلات مرتبط بوده اند، و با استفاده از افراد مجرب و حرفه ای انواع کفسازی های بتنی را به نحو احسن انجام می دهد.

تماس با ما

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com        pars.elisco@gmail.com                                    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 478
نمایش همه
علاقه مندی ها ()