فروش اینورتر

فروش اینورتر در بازار های عرضه کننده تجهیزات صنعتی و الکترونیک از رونق بسیار بالایی برخوردار است، استفاده از این مبدل الکترونیکی مزایای بسیار را  به همراه دارد. فروش اینورتر با معکوس گر در صنایع متوسط و بزرگ به منظور حفاظت از برق صنعتی ساختمان و محافظت از دستگاه امری ضروری می باشد، و روش کار آن هم بسیار ساده است. اینورتر به معکوس گر و یا مبدل انرژی نیز مشهور می باشد، و از آن اغلب برای تامین جریان AC به DC استفاده می شود، اهمیت این دستگاه های بسیار کوچک در سطحی است، که بدون آن ها ساخت و  تولید ماشین های الکترونیکی و برقی محقق نمی شد و به ایده ای دست نیافتی تبدیل می شد. انواع اینورتر را برحسب ظرفیت و توان ورودی دستگاه در دسته های تک فاز و سه فاز قرار می دهند، و قیمت فروش اینورتر نیز بر همین اساس محاسبه می شود. از دیگر موارد بسیار مهم استفاده از این قطعه می توان گفت این دستگاه کوچک قادر است، میزان بار موتور را تشخیص دهد، و به تناسب آن به موتور انرژی دهد، که معمولا این جریان ها از جریان اسمی موتور کمتر می باد.

از مهمترین مزایایی که سبب افزایش فروش انواع اینورتر در صنایع کارگاهی، خدماتی و کارخانه ها می توان به کاهش انرژی مصرفی، کاهش جریان راه اندازی، افزایش طول عمر،تغییر سرعت موتور،حفاظت از دستگاه در برابر بار اضافی، تغییر جهت چرخش موتور،کنترل از راه دور موتور و برنامه ریزی کردن حرکت آن اشاره کرد. علاوه بر محافظت از تجهیزات الکتریکی در برابر تغییر جریان های متناوب الکتریسته از دیگر کاربرد های این قطعه الکترونیکی می توان افزایش عمر مفید تجهیزات،تغییر جهت چرخش موتور بدون نیاز به کنتاکتور، حذف اضافه جریان و غیره را نام برد، که سبب رونق کرفتن بازار های خرید و فروش اینورتر شده است.

از معتبرترین نمایندگی های آنلاین خرید و فروش انواع اینورتر می توان به فروشگاه بزرگ اینترنتی صنعت الکتریک اشاره کرد، که سالهاست با عرضه انواع اینورتر با ارزان ترین قیمت و گارانتی تضمین و اصالت کالا اعتماد و رضایت خریداران را جلب نموده است.

تماس با ما

دفتر مرکزی : تهران - مترو سعدی - خیابان لاله زار جنوبی  - پاساژ ایران - طبقه دوم 

تلفن فروش 33981730-021, 09125929028 پست الکترونیک : info@sanatelectric.ir

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()