سیستم تصفیه فاضلاب از جمله خدمات زیست محیطی است که برخی از شرکت های فنی و مهندسی به شرکت های مختلف خدماتی، درمانی و غیره ارائه می دهند تا بتوانند سیستم فاضلاب مجموعه را به تجهیزات سیستم فاضلاب مجهز نمایند تا بدین وسیله بتوانند از هدر رفت مایع حیات جلوگیری کنند. بنابراین با استفاده از خدمات فنی و مهندسی سیستم های تصفیه فاضلاب می توان از آلودگی زیست محیطی جلوگیری نمود.

خدمات اجرای سیستم تصفیه فاضلاب

خدمات اجرای سیستم تصفیه فاضلاب نیاز به تخصص و دانش کافی دارد. به همین دلیل می توانید برای مشاوره، طراحی و ساخت انواع سیستم تصفیه شهری، بیمارستانی و صنعتی با شرکت های متخصص در این حوزه مشورت نمائید تا متناسب با نوع فعالیت، امکان تجهیز مجموعه را به دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب داشته باشید.

همانطور که می دانید به طور عمده در سراسر دنیا دارای سیستم فاضلاب صنعتی ، فاضلاب بهداشتی و فاضلاب خانگی می باشیم که بخش اعظمی از آلودگی های محیطی را شامل می شود. به همین منظور برخی از شرکت ها که در حوزۀ خدمات زیست محیطی جهانی فعالیت می کنند، با ارائه راهکارهای بهداشتی و فنی و مهندسی در صدد کاهش آلودگی های زیست محیطی فاضلابی می باشند. در نتیجه متناسب با مجموعه های درمانی و صنعتی، خدمات تجهیزات سیستم های تصفیه آب و  فاضلاب را مطرح می کنند تا خدمتی برای بقای بشریت کرده باشند.

بهره برداری و نگهداری از سیستم تأسیسات تصفیه فاضلاب نیاز به علم و دانش تخصصی دارد. در نتیجه می توانید از خدمات مشاوره شرکت های مجری و طراحی انواع سیستم های آب و فاضلاب بهره مند شوید.

شرکت باتاب صنعت اوژن با نام تجاری بیسوکو، با استفاده از کادر فنی و مهندسی متخصص، قادر به ارائه خدمات مشاورۀ تخصصی و مهندسی در راستای طراحی و احداث انواع پروژه سیستم تصفیه فاضلاب از نوع شهری، صنعتی و بیمارستانی به تمام ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.

تماس با ما
آدرس پستی بیسوکو:

تهران، اتوبان ستاری، ابتدای خیابان پیامبر غربی، ساختمان مهستان، طبقه پنجم، واحد 20

کد پستی: 1471917511

تلفن: 44971432 _ 44971428 _ 44967934 (021)

ایمیل :

ارسال رزومه جهت همکاری: Info@bsoco.ir

ارسال نامه اداری و کاری: Service@bsoco.ir

پرسش و پاسخ: BSOCOgroup@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()