انتخاب کفپوش مناسب بسیار مهم بوده و باید متناسب با مکان مورد نظر باشد. از انواع کفپوش ها می توان سرامیک ، انواع پارکت و سنگ ها و موکت را نام برد که در این میان کفپوش موکت از زمان های قدیم مورد استفاده قرار گرفته و امروز نیز از این کفپوش در طرح های متنوع تری استفاده می شود. انواع برند های این کفپوش را می توانید در کیفیت های مختلفی تهیه نمایید. طرح های زیبایی از این کفپوش در فروشگاه های عرضه کننده محصولات دکوراسیون داخلی یافت می شود. برای خرید انواع موکت باید به نکات زیادی دقت نمایید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

بافت موکت

موکت ها در بافت های مختلفی در بازار وجود دارند. انواع موکت های نمدی و پرز بلند و کوتاه را می توانید برای دکوراسیون ساختمانتان انتخاب نمایید. هر یک از این کفپوش ها برای دکوراسیون های مختلف مناسب است. انتخاب هر نوع از این کفپوش مطابق سلیقه ی هر فردی بوده و چیزی که اهمیت دارد کیفیت محصول انتخابی می باشد.

کیفیت موکت

این محصول در کیفیت های مختلفی وجود دارد که می توانید انواع آن را انتخاب نمایید. اما باید از خرید موکت ها بی کیفیت جلوگیری کنید. انواع این کفپوش از نوع بی کیفیت دچار تغییر در طرح و رنگ در مدت کوتاهی شده و دیگر قابل استفاده نیستند. برند های معروف و شناخته شده دارای موکت های باکیفیتی می باشند. این کارخانه های تولید کننده انواع این کفپوش را در کیفیت های بالا به دست مشتریان خود می رساند.

همان طور که می دانیم کف قسمت مهمی از هر خانه ای بوده و کفپوش به دلیل استفاده ی زیاد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. داشتن کفپوشی گرم و نرم می تواند لذت بخش باشد و تاثیرات مثبتی بر روی روحیات ما داشته باشد. همچنین به دلیل این که کف بخش وسیعی از ساختمان را در اختیار دارد انتخاب کفپوشی باکیفیت و زیبا می تواند تاثیر بالایی بر روی دکوراسیون داشته باشد. اگر برای شما گرم بودن موکت مهم است می توانید از انواع نمدی و یا پرز بلند آن استفاده کنید. موکت ها در ضخامت های مختلفی قرار دارد که یک لایه یا دو لایه بوده و نوع دو لایه ی آن دوام بالاتری دارد.

تاثیرگذاری موکت بر روی محیط

برای انتخاب این موکت به غیر از کیفیت باید به رنگ و نقش آن نیز توجه داشت. تاثیرگذاری این کفپوش بر روی محیط می تواند بر اساس طرح و رنگ آن متغیر باشد. بنابراین داشتن اطلاعاتی درباره ی تاثیرات انواع طرح ها می تواند به شما در انتخاب این کفپوش کمک کند. مثلا رنگ های تیره می تواند باعث کوچک تر دیده شده فضا شود همچنین طرح های شلوغ نیز فضا را پیچیده تر می کند بنابراین برای فضا های کوچک استفاده از این مدل ها توصیه نمی شود. برای مکان های کوچک شما می توانید از رنگ های سرد و مات استفاده کنید همچنین طرح های ساده کمک بسیاری به بزرگ تر نشان داده شدن فضا می کند. همچنین برای مکان هایی که دارای روشنایی کمی هستند استفاده از رنگ های روشن و گرم می تواند فضا را گرم تر نشان داده و نور را انعکاس دهد. برای خرید انواع موکت پالاز به سایت مراجعه نمایید.

برای استفاده از موکت ها برای افرادی که دارای فرزند کوچک هستند توصیه می شود از نمونه های این کفپوش با الیاف نرم استفاده شود. موکت باعث ضربه گیری شده و در زمان برخورد افراد با این کفپوش ضربه ی زیادی به فرد وارد نشده و آسیب جدی نخواهد دید. برای خرید انواع موکت می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی مای دکوری مراجعه نمایید و پس از مشاهده ی محصولات ، لوازم مورد نیاز را تهیه نمایید. این مرکز تمامی محصولات را با کیفیت بالا و با کمترین قیمت به دست شما می رساند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()