ترازو یکی از وسایل مورد نیاز در کسب و کارها مختلف مانند سوپرمارکت ها، فروشگاه ها، آزمایشگاه ها و... است. این دستگاه در مدل ها و با تنوع بالایی تولید می شوند. تمامی تولید کنندگان این وسیله در سراسر جهان سعی می کنند تا قابلیت ها و ویژگی های دستگاه های تولیدی خود را افزایش دهند و بر توانمندی های آن بیفزایند.

کشورهایی مانند آلمان، چین، کانادا، ژاپن، کره و... محصولات خود را در بازار ایران عرضه می کنند. این محصولات در متریال ها و قیمت های مختلف و متناسب با کیفیت ساخت آن تولید می شوند.

برندهای معتبر تولید کننده انواع سیستم های توزین دیجیتال آزمایشگاهی، فروشگاهی، صنعتی و... مانند برند KERN، OHAUS، AND، بایکون، داسل و... در بازارهای ایران به فروش می رسند. این برندها دارای استانداردهای جهانی موجود برای اینگونه سیستم ها هستند.

انواع ترازو و قطعات مختلف آن مانند لودسل های تک پایه، خمشی، فشاری و...، وزنه های مخصوص کالیبره، نمایشگر، جعبه تقسیم و بسیاری قطعات دیگر با استانداردهای بین المللی توسط کشورهای خارجی تولید و به بازار ایران وارد می شوند.

همه این دستگاه ها و تجهیزات آنها دارای استانداردهایی مانند OMIL، ATEX، CE، IP، NTEP و... هستند. در خرید این برندهای ترازو بایستی به ضمانت اصالت کالا، تضمین کیفیت و قیمت، گارانتی و خدمات پس از فروش، توجه ویژه ای کرد.

از میان برندهای خارجی نام برده شده، برند AND از موفقیت بیشتری در بازار فروش ایران نسبت به سایر برندها برخوردار است. این برند به دو صورت ساخت ژاپن و تحت لیسانس چین ساخته می شوند اما در حقیقت کشور سازنده محصولات این برند ژاپن می باشد.

ترازو های ساخت برند AND دارای فناوری ها و تجهیزات بسیار پیشرفته و متناسب با نیاز روز جهان است. دقت بالا در اندازه گیری وزن، کیفیت قطعات مورد استفاده در ساخت، استحکام و دوام بالا و تنوع در طراحی های انواع سیستم های توزین، از ویژگی های مهم محصولات این برند است.

کاربرد این نوع دستگاه ها بیشتر در مکان هایی است که به دقت در اندازه گیری بسیار نیاز دارند. در محیط های آزمایشگاهی، صنایع داروسازی، پزشکی و... استفاده از این نوع سیستم ها رواج دارد.

بروزترین مدل های ترازو

پیشرفت روز افزون در صنعت ساخت ترازو ، باعث شده تا هر روز انواع مختلفی از سیستم های توزین، با امکانات و قابلیت های بیشتری تولید شوند. در گذشته تنها وزن کردن اجسام مختلف مورد توجه بوده است. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، قابلیت هایی که یک دستگاه وزن کشی دارد نیز برای خریدار، از اهمیت ویژه برخوردار است.

امروزه ترازو های دیجیتال، به طور کلی جایگزین انواع قدیمی شده اند که کالاها یا افراد را به صورت اتوماتیک با قرار گرفتن روی کفه، توزین نموده و نمایشگرها نتیجه وزن کشی را به نمایش در می آورد.

سیستم های توزین جدید، در واقع عملیات وزن کشی را بسیار راحت تر از گذشته انجام می دهند. در انواع فروشگاهی این دستگاه ها، وجود مدل هایی که دارای لیبل پرینتر همراه با تولید بارکد هستند، باعث شده اند که بسیاری از صاحبان مشاغل که دارای فروش روزانه بالایی هستند، از آنها استفاده کنند.

مدل های جدید این دستگاه ها، باعث افزایش فروش و سرعت بخشیدن به کار مراجعه کنندگان می شود. تولید بارکد و امکان اتصال ترازو به کامپیوتر، پرینتر و بارکد خوان باعث هماهنگی با صندوق فروشگاه می شود.

همچنین انواع مدل های جدید در ترازوهای آزمایشگاهی ، مانند مدل هایی که دارای دقت بسیار بالایی هستند، باعث افزایش قدرت توزین می شوند. علاوه بر این مدل هایی که دارای محفظه توزین هستند نیز، تاثیر هوای محیط بر روی سیستم را کاهش می دهند.

مدل های جدید در سیستم های صنعتی علاوه بر وزن کشی دقیق، دارای قابلیت قطعه شماری می باشد. این مدل ها، در شمارش قطعات ریزی که شمردن آنها کار سختی است، بسیار کاربردی می باشد.

همچنین می توان از دستگاه هایی نام برد که برای وزن کشی افراد استفاده می شوند. مدل های بروز این نوع سیستم ها، علاوه بر اندازه گیری دقیق وزن، می توانند مشخصات مختلف بدن، مانند میزان چربی موجود در بدن را نیز نشان دهند. وجود این نوع دستگاه، در مطب پزشکان تغذیه و باشگاه های بدنسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ترازو های مدل جدید و بروز در سر تا سر جهان با قدرت توزین فوق حساس، در حال تولید هستند که استفاده از آنها در مکان هایی که نیاز به وزن کردن با دقت بالایی دارند، فوق العاده قابل توجه و مهم است.

تماس با ما

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 22
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 خط اختصاصی ( ارتباط تنها با تلفن ثابت ) ← 02180808081
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02166087814 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتدای دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()