ترازو ها در انواع مختلفی تولید و ساخته می شوند که برای خرید آنها بایستی به نمایندگی های معتبر و مجاز در سر تا سر کشور مراجعه کرد. خرید از نمایندگی های مجاز، باعث اطمینان از خرید با قیمت مناسب می شود.

علاوه بر این یکی از راه های خرید با قیمت مناسب، خرید اینترنتی انواع ترازو از نمایندگی های معتبر است. در این روش با صرفه جویی در وقت، می توان از هزینه های اضافی نیز جلوگیری کرد.

خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان و نمایندگی های فروش، باعث خرید با قیمت مناسب و پایین تر می شود. افراد می توانند بر اساس معیارهای مختلفی که مد نظر دارند، بهترین خرید را از نمایندگی های معتبر داشته باشند.

البته باید توجه داشت که ترازو ها با توجه به نوع کاربری آنها و امکانات و قابلیت هایی که دارند، قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت. برای مثال سیستم های توزین معمولی با انواع پیشرفته تر و جدیدتر آن که دارای قابلیت های مختلفی هستند، دارای قیمت متفاوتی خواهند بود.

در خرید مطمئن انواع مختلف این دستگاه از نمایندگی های فروش، بایستی به برند تولید کننده محصول نیز دقت کرد. برند تولید کننده نیز باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا مورد اعتماد مشتریان قرار گیرد.

نمایندگی های فروش این دستگاه ها، هر کدام نوع مخصوصی از یک ترازو و قطعات مختلف آن را به فروش می رسانند. همچنین باید گفت که برندهای مختلف نیز هر کدام دارای نمایندگی های مختلفی در کشور هستند.

علاوه بر این نمایندگی ها بایستی خدمات پس از فروش مناسبی را نیز به خریداران ارائه دهند. در صورت خرابی دستگاه و قطعات مختلف آن، افراد با مراجعه به نمایندگی ها می توانند دستگاه یا قطعه مورد نظر آن را تعمیر یا تعویض کنند.

همچنین برخی از نمایندگی ها با به کارگیری کارشناسان و تعمیرکاران متخصص و ماهر، می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل، در برطرف کردن آن مشکل به خریداران کمک کنند. 

گاهی برخی از نمایندگی ها تنها قطعات دستگاه مانند نمایشگر، کیبورد و سایر بخش های داخلی مانند لودسل را به فروش می رسانند. این موضوع در صورت بروز مشکل در قطعات دستگاه وزن کشی، کار تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر را برای کاربران انواع سیستم های توزین، آسان تر می کند.

ویژگی های ترازو در فروشگاه ها

به دلیل افزایش تعداد و اندازه فروشگاه ها، مهمترین وسیله ای که در این مکان ها مورد توجه است، ترازو می باشد. این دستگاه یکی از حساس ترین وسایل موجود در یک فروشگاه است. چرا که عدم وجود یک سیستم توزین نامناسب و بی کیفیت و نامرغوب باعث نارضایتی و کاهش تعداد مشتریان یک فروشگاه می شود.

وجود قابلیت ها و امکانات بیشتر در یک ترازو، باعث عملکرد بهتر و سریعتر و رضایت مشتریان می شود و در نتیجه بر افزایش فروش تاثیر گذار خواهد بود. تنوع این نوع دستگاه ها با کاربری فروشگاهی، با توجه به برندها و مدل های ایرانی و خارجی بسیار زیاد است.

یکی از ویژگی های مهمی که هنگام خرید این دستگاه برای فروشگاه ها و مغازه های مختلف باید به آن توجه کرد، قیمت آن است. با توجه به ابعاد و کاربری سیستم های اندازه گیری مختلف، قیمت آنها نیز متفاوت است. همچنین هر چه امکانات آن بیشتر باشد بالطبع قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

در فروشگاه ها وزن کردن مواد مختلف بایستی با دقت بالایی انجام شود. بنابراین دقیق بودن سیستم توزین فروشگاه در کیفیت آن سیستم تاثیر مستقیمی دارد.

در هنگام خرید باید به خدمات پس از فروش و گارانتی آن محصول نیز دقت کرد تا در صورت خرابی بتوان به راحتی آن را تعمیر یا تعویض کرد. قطعات مختلف ترازو های فروشگاهی مانند صفحه نمایشگر، کیبورد و...نیز بایستی دارای کیفیت مناسب باشند.

ابعاد این دستگاه با توجه به ابعاد فروشگاه مورد نظر و وجود فضای مناسب برای نصب آن تعیین می شود. سیستم های علمک دار برای مکان هایی با فضای بزرگ تر و بدون علمک معمولا برای فروشگاه هایی که فضای کافی برای نصب ندارند استفاده می شوند.

همچنین برای فروشگاه ها و مارکت های بزرگ، وجود ترازو های مجهز به امکانات چاپ فاکتور، بارکد خوان، اتصال به نرم افزار و کامپیوتر، برای سرعت بخشیدن به رسیدگی به مشتریان، بسیار مهم است. همچنین ظرفیت این دستگاه نیز با توجه به نوع فروشگاه ها مشخص می شود. معمولا ظرفیت این نوع سیستم ها بین 30 تا 70 کیلوگرم می باشد.

تماس با ما

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 22
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 خط اختصاصی ( ارتباط تنها با تلفن ثابت ) ← 02180808081
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02166087814 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتدای دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()