باربری از جمله خدماتی است که در حوزۀ امور اسباب کشی به متقاضیان ارائه می شود. از گذشته تا به امروز تمام افراد برای تنها یکبار، تجربۀ اسباب کشی را برای خود و یا آشنایان داشته اند که بسیار سخت و دشوار بوده است. با گذشت زمان، تعداد وسایل بزرگ تر بیشتر از گذشته شده است. به همین منظور افراد عادی قادر به انجام حمل و نقل اثاثیه و خدمات باربری در تهران و شهرستان ها نمی باشند و نیاز به گرفتن کمک از سوی افراد خبره و توانمند می باشد. حمل و نقل از جمله دغدغه هایی است که ذهن افراد را به شدت با آن درگیر می شود و تأثیر منفی بر روحیات افراد می گذارد، لیکن استفاده از تجربیات افراد حرفه ای می تواند به شما کمک کند تا با آسودگی خاطر به تمام کارهای خود رسیدگی کنید و در عین حال مدت زمان کمتری را صرف جابجایی و باربری اختصاص دهید.

خدمات باربری

خدمات باربری شامل خدمات متعددی که مرتبط با امور اسباب کشی می باشد. بسته بندی اثاثیه، حمل و نقل به همراه بسته بندی مبلمان، جابجایی پیانو، حمل و نقل جهیزیه عروس، جابجایی وسایل و لوازم سنگین، اسباب کشی لوازم اداری و کارخانجات و در اختیار قرار دادن کارگر ماهر و دوره دیده ... بخشی از این خدمات شرکت های اتوبار و باربری می باشد. حمل و نقل نیاز به کسب تجربه و قدرت جسمی بالا دارد تا قادر به جابجایی وسایل بزرگ و سنگین باشند. ضمن آنکه خسارتی به اسباب و لوازم وارد نشود. به همین منظور در دنیای امروز با استفاده از خدمات چنین شرکت هایی، توانسته اند در هزینه های جابجایی و حمل و نقل صرفه جویی کنند و در مدت زمان کوتاهی، فرآیند اسباب کشی را انجام می دهند. استفاده از تجربیات و تخصص افراد ماهر می تواند به شما کمک کند تا بهتر از گذشته بتوانید از موقعیت های خود استفاده کنید و فرصت بیشتری را برای سر و سامان دادن به فضای منزل خود صرف کنید.

در حال حاضر به دلیل نظارت های قانونی که بر روی شرکت های جابجایی و باربری وجود دارد، امکان باربری و حمل اثاثیه تضمینی برای متقاضیان فراهم می باشد. این مجموعه ها برای آنکه امکان ارائه چنین سرویس هایی را داشته باشند، نیاز به أخذ مجوز رسمی از سوی اتحادیۀ حمل و نقل و باربری تهران را دارند. به همین منظور پیش از دریافت سرویس اتوبار و باربری، نیاز است که از داشتن مجوز رسمی شرکت اطمینان حاصل نمائید. برای اطلاع از هزینه خدمات اسباب کشی به سایت مراجعه نمایید. 

اتوبار و باربری در تهران

اتوبار و باربری در تهران قادر به ارائه تمام سرویس های باربری و حمل اثاثیه در تمام مناطق تهران و حومۀ آن می باشند. این مجموعه قادر به ارائه خدمات کامل و بدون نواقص به تمام همشهریان خود در سراسر تهران بزرگ می باشند. جهت مشاورۀ رایگان می توانید با مرکز خدمات حمل و نقل شرکت تماس برقرار کنید. برنامه ریزی و ارائه خدمات بسته بندی باربری که شامل وکیوم و ضربه گیر نمودن وسایل بزرگ و حساس، بسته بندی محکم وسایل شکستنی، تفکیک سازی وسایل حساس از غیر حساس، قرار دادن لباس ها داخل کارتن، در اختیار قرار دادن ماشین های باربری جادار و سرویس شده که اطمینان باربری ایمن را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

هزینۀ باربری غرب تهران

هزینۀ باربری غرب تهران تفاوتی با دیگر مناطق تهران ندارد. در واقع خدمات باربری و اتوبار بر طبق تعرفه های مشخص شده از سوی اتحادیه از مشتریان گرفته می شود. ضمن آنکه قابل پیگیری می باشد و در صورت مشاهدۀ هر نوع تخلف در سرویس دهی این شرکت ها، می توانید از طریق اتحادیۀ مربوطه پیگیری نمائید.

اتوبار آزادی با در اختیار داشتن مجوز رسمی از سوی اتحادیۀ باربری تهران، قادر به ارائه سرویس حمل و نقل تضمینی به مشتریان ساکن تهران و حومه می باشند.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()