در این مقاله در رابطه با میز تحریر کودک صحبت می نماییم.  همه ی ما با میز تحریر آشنایی داریم، اما نکات خرید برای میز تحریر کودک بسیار مهم تر از نکات مهم خرید برای میز تحریر عادی است. با خواندن این مقاله می توانید بهترین میز تحریر را برای کودک خود خریداری نمایید .تحریر میزی می باشد که از آن برای نوشتن و یا مطالعه کردن استفاده می نمایند. اگر در هنگام خرید به نکات مهم در رابطه با آن توجه و دقت نکنیم ممکن است میزی انتخاب نماییم که مناسب ما نباشد و در هنگام استفاده از آن دچار مشکل شویم. کودکان حساس تر از سایر افراد می باشند لذا باید این نکته را در نظر داشته باشیم که یک کودک باید هنگامی که پشت میز تحریر خود قرار می گیرد، بسیار راحت باشد. یادگیری این نکات چندان سخت نیست کافی است که این مقاله را مطالعه نمایید و به نکات ذکر شده در آن عمل نمایید. برای اطلاع از قیمت فروش میز تحریر کودک از طریق لینک اقدام نمایید. 

ذکر نکات مهم برای خرید میز تحریر کودک:

 تناسب سن: حتما بدانید که میز تحریر باید متناسب با سن کودک باشد. کودک شما از ۳ ساله تا ۸ ساله دارای میز های متفاوت با ارتفاع های متفاوتی است. اگر چه در ذهن شما این سوال به وجود می‌آید که یک کودک سه ساله به میزتحریر نیاز ندارد. سخت در اشتباه هستید زیرا در هنگام نقاشی کردن یا بازی با اسباب بازی های کوچک این میز می تواند بسیار مفید باشد. چرا که کودکان دیگر مجبور نیستند ستون ‌فقرات خود را بسیار خم نموده و آن را از همان کودکی حالت دهند.  خم شدن ستون فقرات برای آن ها یک عادت بد به شمار می آید. پس اولین گزینه برای خرید میز تحریر کودک تناسب آن با سن است. حال می خواهیم بدانیم که چگونه می توان تناسب یک میز را با سن کودک تشخیص داد. هر چقدر کودک شما کم سن و سال تر باشد باید از میز کوچک تر با ارتفاع کم تر استفاده نمایید. در واقع زمانی که کودک پشت میز تحریر می نشیند نباید پاهای او روی هوا باشد یا این که پاهای او روی زمین جمع شود. به همین جهت بهتر است کودک زمانی که پشت میز تحریر کودک می نشیند زانو هایش به زاویه ی ۹۰ درجه قرار گرفته و هیچ گونه فشاری روی پاها نباشد. از طرفی دیگر کودک نباید گردن خود را بسیار خم کند یا این که برای تسلط به سطح میز خود را کش و قوس دهد. همه ی این نکات می‌توانند باعث شوند تا سلامتی کودک شما به خطر نیفتد. برای این که به طور کامل تناسب سن کودک را با میز تحریر تشخیص دهید. باید کودک خود را در هنگام خرید این میز همراه داشته باشید و از او بخواهید که پشت میز های مختلف بنشیند. این کار می تواند به شما در خرید یک میز کودک مناسب کمک به سزایی نماید.

 میز تحریر کودک بسیار مهم است:

ممکن است برخی افراد اعتقاد داشته باشند که یک کودک به میز تحلیل نیازی ندارد اما باید بدانید که این عادت ها هستند که از همان ابتدا شکل گرفته و با کودک بزرگ و بزرگ ‌تر می‌شوند. بیش تر کودکان علاقه دارند که در حین تماشای تلویزیون به نقاشی کردن یا نوشتن مشق های خود بپردازند. حتی ممکن است آن ها به صورت دراز کش این عمل را انجام دهند. در آن هنگام فشار زیادی به ستون فقرات کودک وارد شده که می‌تواند بسیار خطرناک باشد و او را در سنین بالا تر تهدید نماید. در هنگام غذا خوردن، نقاشی کردن، بازی کردن با اسباب بازی های کوچک، بازی کردن با خمیر بازی، نوشتن مشق، خواندن درس، خواندن کتاب قصه و غیره لازم است کودک پشت میز نشسته و هیچ فشاری به ستون فقرات و از همه مهم تر گردن او وارد نیاید. اگر شما در سنین کودکی فرزندان خود را به درست نشستن تشویق نمایید، می توانید این عادت خوب را به همراه او داشته باشید و سلامتی کودک شما تضمین می شود.

 انتخاب رنگ و مدل میز تحریر کودک به سلیقه خود کودک:

 یکی از نکات دیگری که در هنگام خرید میز تحریر کودک مورد اهمیت است اعمال سلیقه او می باشد. معمولاً کودکان از استفاده کردن  تحریر خود داری می‌ نمایند زیرا آن ها هنگامی که پشت میز تحلیل می نشینند دیگر نمی تواند فعالیت زیادی داشته باشد. از این رو سعی می ‌کنند که این میز را ترک کرده و آزاد و رها باشند. برای این که کودک به نشستن پشت میز تحریر خود عادت کند و یا این که تشویق شود، باید سلیقه او را در نظر بگیرید و سعی کنید که خود کودک میز ‌تحریر خود را انتخاب نمایند. برای خرید محصولات چوبی کودک به سایت فروشگاه وودی مراجعه کنید. 

هماهنگی میز با صندلی:

 یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید میز تحریر برای کودک مهم می باشد اندازه صندلی و میز است. در بالا در رابطه با اندازه میز به طور کامل توضیح دادیم، اما باید بدانید که میز و صندلی باید در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند. لذا بهتر است که سطح میز درست رو به روی قفسه سینه کودک باشد. این امر باعث می شود که کودک در هنگام نوشتن یا بازی کردن خم نشده و فشار زیادی به ستون فقرات آن وارد نیاید در هنگام خرید میز تحریر کودک باید به صندلی آن نیز توجه کنیم.

تلفن ثابت: 33525356-026

تلفن همراه: 09125841713

آدرس: کرج مهرشهر فاز4 بلوار رزهبان جنب آژانس هجرت

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 276
نمایش همه
علاقه مندی ها ()