خودروها از سری نیازهای ضروری در زندگی افراد جامعه می باشند، که رفت و آمد و مسافرت را برای افراد، بسیار ساده تر می کنند بطوریکه تهیه خودروی مناسب یکی از مهمترین دغدغه های افراد جامعه برای داشتن آسایش بیشتر در سفرهای بین شهری و درون شهری است. بازار فروش خودرو در انواع صفر و کارکرده همیشه از رونق بسیار خوبی برخوردار بوده است. و به دلیل تنوع بسیار بالای این محصول در مدل، برند و قیمت هر فردی با هر توان مالی می تواند خودرویی را انتخاب کند. صنعت خودروسازی در سالهای اخیر به دلایل بسیار زیادی از جمله تحریم و افزایش نرخ ارز با مشکلات جدی و پیش بینی نشده ای مواجه شده است که سبب تغییر قیمت خودرو با شیب صعودی به طرز غیر قابل تصوری شده است، که این افزایش قیمت،صنعت خودروسازی و فروش خودرو را با یک چالش بزرگ رو به رو کرده است. در روند افزایش لحظه ای قیمت ها بازار خرید و فروش خودرو با رکود مواجه شد، زیرا دیگر بسیاری از طبقات اجتماعی توان خرید خودرو یا تعویض آن را با مدل های بالاتر از دست دادند و یا مجبور به خرید خودرویی پایین تر از مدل مد نظر خود شدند. اما ارائه برخی طرح های فروش ویژه خودرو با تسهیلات مناسب که از سوی شرکت های خودروسازی و نمایندگی های پخش محصولات آنها اجرا شد، تا حدودی به روند معاملات فروش خودرو کمک کرد.

طرح های فروش اقساطی خودرو و پیش فروش خودرو که در مناسبت های خاص اجرا می شوند، یک فرصت دوباره برای خرید خودرو با ارزان ترین قیمت موجود در بازار می باشد. فروش خودرو به صورت اقساطی یکی از محبوب ترین طرح های عرضه خودرو می باشد که امکان خرید این محصول پر مخاطب را برای متقاضیان و علاقه مندان آن بسیار ساده تر کرده است. و همین طور که از نام آن پیداست شرایط و نحوه پرداخت بهای خودرو در آن به صورت قسط بندی شده و تدریجی می باشد، تا خریداران امکان پرداخت اقساط آن را داشته باشند.

 

تمامی شرکت های واردات و فروش خودروهای داخلی و خارجی، لیزینگ ها و نمایندگی های رسمی شرکت های خودروسازی برای بالابردن درصد فروش خودرو در سالهای اخیر از طرح فروش قسطی خودرو حمایت کرده اند. و با تسهیلات ویژه، محصولاتشان را در بازار عرضه می کنند، تا توجه مشتریان و مخاطبان خرید خودرو را جلب کرده و اعتبار بیشتری از این بازار کسب نمایند. بطوریکه اکنون شاهد یک بازار رقابتی به نفع خریداران خودرو می باشیم. قیمت فروش خودرو بر حسب نوع، مدل، برند سازنده و غیرهتعیین می شود، اما تنوع تولیدات صنعت خودروسازی به گونه ای است که می توان متناسب با هر بضاعت و توان مالی یک خودرو را به صورت اقساطی پیش خرید نمود و مورد استفاده قرار داد. روند معاملات و تسهیلات خرید و فروش اقساطی خودرو های سایپا در شرکت های مختلف، متفاوت می باشد. اما همگی آنها در تحویل فوری خودرو و تنظیم سند آنی آن مشترک هستند و توانسته اند رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نمایند. استفاده از خودرو به عنوان یک وسیله درآمدزایی مانند تاکسیرانی، آژانس و اسنپ هم می تواند تا حدودی هزینه های افراد را کاهش دهد. و شاید این موضوع یکی دیگر از دلایل رونق فروش خودرو و پویایی این بازار باشد، زیرا مشتریان می توانند از آن به عنوان یک پشتوانه مالی یاد کنند. یکی از مقدمات خرید خودرو از شرکت های لیزینگ آگاهی و کسب اطلاعات در مورد سابقه، اعتبار، رسمیت و میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات فروش خودرو در این شرکت ها می باشد‌، تا معاملات انجام شده در آنها اعتبار قانونی داشته باشند.

 

مبین خودرو از محبوب ترین شرکت های فروش خودرو به صورت نقدی و اقساطی در انواع در انواع برندهای داخلی و خارجی با ارزان ترین قیمت و بهترین تسهیلات اعتباری می باشد. متقاضیان خرید خودرو با مراجعه به وب سایت این مجموعه می توانند از شرایط خرید و فروش خودرو و واگذاری آن اطلاعات کامل را کسب نمایند. فروش اقساطی خودرو در این مرکز با بهترین نوع تسهیلات، نظیر کمترین میزان پیش پرداخت، اقساط طولانی مدت ۲۴ الی ۴۸ ماهه، تحویل یک ساعته خودرو و بدون ضامن محصولات خود را عرضه می کند. از دیگر مزایای خرید خودرو از این مجموعه می توان به سند زدن خودرو به نام خریدار و در رهن بانک، اشاره کرد زیرا دیگر طرف حساب مشتریان شخص یا موسسه نیست و آنها با بانک در ارتباط بوده و از خرید خود آسوده خیال هستند

تماس با ما

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()