هرچند که در هنگام فعالیت با تردمیل نیز همانند انواع اسکی فضایی باشگاهی ، تمام اعضای بدن دارای تحرک هستند اما دست ها نقش مهمی در فعالیت نداشته و هیچ فشاری بر آن ها وارد نمی شود. از این رو می‌ توان گفت که اسکی ‌فضایی دارای مزیت نسبت به دوچرخه ثابت و تردمیل می باشد. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد دسته ی اسکی فضایی با پدال هماهنگ است لذا باید پا ها و دست ها را در هماهنگی با هم تکان داد این امر علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد می تواند به شما در یادگیری زبان بدن نیز کمک نماید.

صندلی: صندلی جزء مهمی از اسکی فضایی باشگاهی نمی باشد لذا در برخی از اسکی های فضایی شما نمی توانید صندلی را مشاهده نمایید زیرا آن را حذف نموده اند. با توجه به وجود صندلی در اسکی های فضایی می توان نام آن را اسکی فضایی ایستاده یا اسکی فضایی نشسته قرارداد. افرادی که دچار مشکلات ستون فقرات و کمر هستند نباید از اسکی فضایی های صندلی دار استفاده نمایید زیرا ممکن است به کمر آن ها فشار وارد شده و آسیب کمرشان شدت یابد. از طرفی دیگر شما در زمان استفاده از اسکی فضایی بدون صندلی می توانید کالری بیش تری بسوزانید زیرا تحرک شما در آن زمان بیش تر خواهد بود.

مانیتور: مانیتور از اجزای مهم اسکی فضایی می باشد که در صورت نبودن آن مشکلات زیادی به بار خواهد آمد. شما می توانید میزان سرعت خود، میزان کالری سوزانده شده توسط خود، زمان فعالیت و غیره را در این جز یا قطعه مشاهده نمایید. در اسکی های فضایی مختلف مانیتور متفاوتی وجود دارد در واقع شما با خرید اسکی فضایی  گران قیمت می ‌توانید از مانیتور با کیفیت بهره ببرید. اسکی فضای باشگاهی به خاطر داشتن قیمت زیاد دارای یک مانیتور با کیفیت بزرگ و واضح است. اسکی فضایی دارای اعضای دیگری نیز می باشد که ذکر همه آن ها در حوصله ی این مقاله نخواهد گنجید لذا بهتر است به نکات مهم خرید اسکی فضایی باشگاهی بپردازیم.

نکات مهم برای خرید اسکی فضایی باشگاهی:

قیمت: در واقع مهم ترین عامل برای خرید هر چیز هزینه و قیمت آن می باشد. افرادی که به خرید اسکی فضایی خانگی اقدام می ‌کنند مسلماً دارای بودجه زیادی نیستند. و به خاطر ارزان قیمت بودن این نوع اسکی های فضای را می‌ خرند. اسکی فضایی خانگی با توجه به قیمتی که دارد بسیار کاربردی بوده و برای افرادی که قصد دارند در منزل خود ورزش کنند بسیار مناسب است اما این وسیله برای باشگاه مناسب نیست. برای باشگاه باید یک اسکی ‌فضایی گران قیمت را خریداری نمایید که معمولاً نام آن مرسوم به اسکی فضایی باشگاهی است. قیمت این نوع اسکی فضایی بسیار گران بوده و معمولاً بدون صندلی هستند. از آن جایی که وجود صندلی می تواند به افرادی که دارای اختلالات کمر و ستون فقرات هستند آسیب برساند در باشگاه ها نوع بدون صندلی این وسیله را استفاده می کنند.

اندازه: اندازه ی این اسکی فضایی بسیار بزرگ بوده و متریال بیش تری در ساخت آن به کار رفته است لذا در همین جهت می ‌توان گفت که علت قیمت گران آن استفاده بیشتر متریال اولیه است. از سوی دیگر اسکی فضایی یا باشگاهی دارای آپشن هایی است که اسکی فضای خانگی از آن بی بهره می باشد. وجود هر کدام از این آپشن ها هزینه بر است به همین جهت دلیل دیگر گران بودن را می توان توجیه نمود. از آن جایی که طول عمر اسکی فضایی باشگاهی باید زیاد باشد و افراد مختلفی روزانه با آن سر و کار دارند و میزان استفاده از آن بیش از حد معمول است. باید در خرید این وسیله دقت کافی را داشته باشیم زیرا قیمت این وسیله بسیار گران بوده و بعد از خرید جایی برای پشیمانی نخواهید داشت.

تماس دفتر مرکزی هایپرجیم :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()