بررسی ویژگی های دستگاه پول شمار:

در این مقاله می خواهیم به بررسی کوتاهی از برند های مختلف برای خرید دستگاه پول شمار می پردازیم. امروزه می‌توان گفت که ایران تولید کننده پول شمار در بهترین کیفیت و کارایی است. از جمله برند های ایرانی که مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند می توان به؛ سایان ، پارا، نیکیتا ،پروتک، مکس،سهند اشاره کرد.

برند سایان:  این برند معروف تولیدات خود را در 5 مدل به بازار عرضه کرده است. در موسسات و بانک های بسیاری از این برند استفاده می شود. از جمله بهترین مدل های این برند؛مدل اسمارت و مگا می باشد.

برند پارا: این برند درواقع یکی از تولید کننده های دستگاه عابر بانک است. عابر بانک ها خود نوعی دستگاه پول شمار به حساب می آیند که در هنگام شمارش پول هیچ خطایی ندارد.همچین به دلیل امکان تشخیص پول های جعلی ، پولهای پاره و به هم چسبیده ، سیستم هشدار دهنده ای دارد. یکی از پر فروش ترین دستگاه های پول شمار ایستاده و رومیزی توسط این شرکت به بازار عرضه می شود. بهترین مدل ها برای خرید پول شمار پارا  شامل پارا ۲۹۷ ، پارا ۹۰۰ می باشد.

 برند نیکیتا:تولیدات این برند قابلیت تشخیص پول جعلی از پول واقعی را دارند. امکان شمارش در آن در هر دقیقه به ۱۸۰۰ برگ می رسد.

برند پروتک: این برند سرعت قابل قبولی در شمارش پول دارد چون دارای نشانگرهایی می باشد گزارشات لحظه ای وضعیت دستگاه را نشان می دهد.

برند مکس: دستگاه های تولید این برند می توانند خود موتور و سنسور ها را باز بینی کنند.

 برند سهند: این برند نیز مزایایی دارد که شامل سرعت شمارش بالا، خطایابی به صورت خودکار، تشخیص پول جعلی و هشدار دهنده صوتی و نوری می باشد..

 برندهای محبوب دیگری نیز هستند که شامل برند مگنر،ایکس ،ستیک،سایا،رمو و...می باشد.

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه پول شمار:

دستگاه های پول شمار در دو گروه غلتکی و تسمه ای  جای داده می شوند. نوع غلتکی نسبت به نوع تسمه ای آن بهتر است زیرا اگر تسمه پاره شود دستگاه از کار می‌افتد و باید به     مراکز تعمیر آن مراجعه شود.در ادامه نکاتی را باید مورد توجه قرار داد مانند دقت شمارش، سرعت شمارش، تاخوردگی پول، قابلیت تشخیص پول جعلی، کهنه و قدیمی بودن آن، به هم چسبیدگی، سیستم پاکسازی دسته بندی پول و........

برخی از آنها را توضیح مختصری می‌دهیم:

دقت شمارش: یکی از مهم ترین ویژگی های هر دستگاه پول شماری دقت شمارش آن می      باشد.

سرعت شمارش: سرعت شمارش در واقع به تعداد پول هایی که دستگاه در یه زمان مشخص شمارش می کند گفته می شود..

ظرفیت: عبارت است از تعداد پول هایی که در هر بار در دستگاه قرار داده می شود  تا   آنها را شمارش کند. برای مثال ظرفیت برخی از دستگاه ها ۱۸۰۰ برگ درهر یک دقیقه است.

 قابلیت تشخیص پول جعلی: یعنی پول شمار باید به طور اتوماتیک این ویژگی را داشته باشد که بتواند در حین شمارش پول های جعلی و کهنه را جدا کند.

 دسته بندی پول: این ویژگی سبب می شود تا پول های شمارش شده بصورت دسته ای از دستگاه خارج شوند.

 سیستم پاکسازی: یعنی قابلیت پاکسازی پول ها از هرگونه آلودگی را برای کاربر فراهم کند.

شرکت سازنده و گارانتی: این مسئله در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید باید دستگاه از شرکت های معتبر و گارانتی دار تهیه شود.

قیمت: در واقع قیمت دستگاه با توجه به عوامل مختلفی مانند شرکت سازنده، سرعت و ظرفیت دستگاه، نوع دستگاه تعیین می شود. به طور کلی قیمت این دستگاه در بازار کشور از محدوده ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان متغیر است

در نتیجه اگر ما از دستگاه های خارجی استفاده کنیم چون که قطعات آن به آسانی در دسترس نیست برای تعمیر آن ها به مشکل برمی‌خوریم.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()