مباحث مختلف در آموزش پکیج:

مراکز مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که به آموزش مشاغل فنی می پردازند که یکی از آن ‌ها آموزش پکیج می باشد. به دلیل استفاده ساختمان های جدید از سیستم پکیج و با زیاد شدن این سیستم در ساختمان ها آموزش پکیج در این مراکز خالی از لطف نیست و شما با فرا گرفتن مسائل فنی در مورد سیستم پکیج منازل و ساختمان ها، می توانید در این حوزه فعالیت کرده و درآمد زایی کنید‌. برحسب این که چه مرکزی شما را در این حوزه آموزش می ‌دهد می توانید مباحث مختلفی فرا بگیرید. ولی بهتر است مراکز آموزشی را بیابید که بتواند در همه حیطه ‌های مربوط به پکیج و حتی کوچکترین مسائل، شما را آموزش دهد. تا از هر نظر در مورد این سیستم نکاتی را فرا گرفته و در آینده بتوانید از آن به عنوان شغل خود استفاده کنید. ضمن این که برخی از این مراکز به اعطا کردن گواهینامه فنی می ‌پردازند که می تواند در نوع خود بسیار با ارزش باشد. از مباحثی که می توان در حوزه آموزش پکیج فرا گرفت مباحث در مورد آب و برق و گاز می باشد. برای اطلاع از خدمات آموزش پکیج به سایت مراجعه کنید.

شاید فکر کنید نکات و مطالب مربوط به آموزش پکیج بسیار مختصر بوده و مطالب زیادی نیست که بخواهید آن ها را یاد بگیرید، ولی این گونه نیست. مباحثی که در حوزه آموزش پکیج قرار دارند بسیار زیاد بوده و آموزشگاه مربوطه باید بتواند همه این مباحث فنی را به صورت تئوری و عملی آموزش دهد. شما می توانید در حرفه خود همه مسائل و نکاتی که مربوط به پکیج می باشد را کاملاً از بر باشید. از مسائلی که در این پروژه آموزش داده می شود معرفی انواع آبگرمکن دیواری چه در نوع جدید و چه در نوع قدیمی می باشد. قطعه هایی که در این آبگرمکن ها به کار برده شده است مانند قطعه جرقه زن و یا همان ترانس فندک را به طور کلی سیستم الکتریک آبگرمکن دیواری آموزش داده خواهد شد.

سایر مباحث در آموزش پکیج:

یکی دیگر از مطالب اصلی مربوط به انواع پکیج هایی است که در منازل مختلف و در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد که از آن می توان به پکیج دیواری، پکیج دو مبدل، پکیج تک مبدل، پکیج بدون فن، پکیج فن دار و همچنین پکیج دیواری اشاره کرد که همه این ها باید به فرد آموزش دیده، آموزش داده شود‌. از قطعاتی که در پکیج ها مورد بحث قرار می گیرد، قطعه ترموکوپل و حسگر شعله می باشد که مبحث مهمی بوده و باید به دقت آموزش داده شود و قطعاتی که در پکیج وجود داشته به صورت عملی و یا به صورت تئوری و حتی با وجود نرم افزار های مختلف آموزش داده می شود، تا فرد بتواند به صورت کامل این قطعات را از هر نظر بشناسد. مونتاژ و دمونتاژ کردن پکیج و سیستم عیب یابی کلی پکیج بسیار مهم بوده و باید فرا گرفته شود، تا فرد بتواند در شغل مورد نظر خود هنگام مواجه شدن با عیوب مختلفی در سیستم پکیج به سرعت آموزش های خود را به کار برده و به تعمیر آن ها بپردازد. آموزش های دیگر مربوط به عیب یابی کردن از پکیج بدون خطا، می باشد که به صورت تجربی و عملی انجام خواهد شد. در این آموزش تست شیلنگ انجام می شود. یکی دیگر از آموزش ها نصب پکیج های مختلف شرکت‌ ها می باشد. برای اطلاع از دوره آموزش انواع آبگرمکن دیواری به سایت مراجعه کنید.

همان طور که می دانید شرکت های مختلفی که به تولید پکیج های مختلف می‌ پردازند قوانین مختلفی برای محصولات تولیدی خود ذکر کردند و فرد آموزش دیده باید علاوه بر آشنا شدن با پکیج شرکت‌ های مختلف، قوانین آن ها را از بر بوده و بتواند به نصب کردن پکیج ها با برند های متفاوتی بپردازد. ضمن آموزش در حوزه تعمیر و شناخت قطعات مختلف و همچنین برند شرکت های مختلف و قوانین آن ها، آموزش دیدن رعایت نکات ایمنی نیز بسیار مهم است که توسط این آموزشگاه ها آموزش داده خواهد شد.

جهت ارتباط با آموزشگاه دما صنعت با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن:66928505-66928464-021

فکس: 66928452-021

همراه: 09196400916

تلگرام : 09196400916

آدرس: میدان انقلاب - خیابان جمالزاده شمالی- نبش بلوار کشاورز- پلاک 125 واحد 10 (خارج از محدوده طرح ترافیک)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()