کفپوش از وسیله هایی است که در هر مکانی مورد توجه قرار گرفته و از اهمیت بالایی برخوردار است. کفپوش خوب در دکوراسیون نقش مهمی داشته و می تواند فضا را زیبا سازد همین طور یک کفپوش خوب حس خوبی را به هنگام قدم زدن به ما می دهد بنابراین انتخاب کفپوشی زیبا و کاربردی که بتواند انتظارات ما را برطرف سازد بسیار مهم است. موکت یکی از انواع کفپوش هایی است که برای تمامی ما آشنا بوده و این کفپوش را در خانه خود و یا دیگران دیده ایم. موکت کفپوشی گرم و نرم است که از دیرباز مورد توجه افراد قرار دارد و امروزه نیز این کفپوش در طرح های جدید تر مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران خود را دارد. برای خرید موکت  به سایت مراجعه کنید.

دلایل محبوبیت موکت

موکت ها از کفپوش هایی هستند که با هر مد و روی کار امدن کفپوش های جدید ، جایگاه خود را حفظ کرده است و افرادی هستند که از آن استفاده کنند بنابراین موکت توانسته با مزایای زیادی که دارد انتظارات افراد را برطرف سازد. موکت متشکل از بافتی است که برخی همراه با پرز بوده و بسیار نرم است به طوری که به راحتی می توان بر روی آن استراحت کرد . همچنین این کفپوش برای فصل های زمستانی گرما را در اتاق نگه داشته و محیط گرم تر می شود. همین طور برای افراد دارای فرزند کوچک ک یا برای خانوا ه هایی که دارای افراد سالمند هستند ،موکت نقش خوبی را ایفا خواهد کرد و آن ها به راحتی می توانند بدون مشکل بر روی آن قدم گذاشته و یا بنشینند. موکت در هر مکانی صمیمیت را نشان می دهد. تنوع موکت ها بالا بوده و در طرح ها و رنگ ها و مدل های زیادی از آن را در بازار مشاهده می کنیم.

خرید موکت باکیفیت

موکت ها همان طور که گفته شد دارای بافتی هستند که از الیاف های مصنوعی و طبیعی تشکیل شده است. انتخاب موکت به عوامل بسیاری از جمله کیفیت و طرح و رنگ و قیمت بستگی دارد. موکت به دلیل استفاده ی دائمی که از آن داربم باید جنس و کیفیت خوبی داشته باشد تا بتواند مدت ها خوب و زیبا باشد پس موکت های بی کیفیت و ارزان جنس خوبی ندارند و پرز به خود گرفته و در زیر نور خورشید و استفاده مکرر دچار نغیر حالت و تغییر رنگ می شوند بنابراین این موکت ها در کوتاه مدت آسیب دیده و قابل استفاده نیستند‌. شما اگر از فروشگاهی مطمئن خرید این کفپوش را انجام دهید خیالتان هم بابت کیفیت و هم بابت قیمت راحت خواهد بود.برای اطلاع از فروش موکت ظریف مصور به سایت مراجعه کنید. 

تنوع موکت ها

موکت ها به دلیل تنوع بالا متناسب با هر دکوراسیونی بوده و به راحتی می توان گزینه ی مناسب را خریداری کرد. موکت همانند فرش از لطافت خوبی برخوردار است و می تواند یک کفپوش گرم و نرم برای منازل شما باشد. برای اتاق هایی که کم اثاثیه هستند استفاده از موکت می تواند آن را شلوغ تر نشان دهد. همچنین برای اتاق هایی ک کف زیبایی ندارند موکت می تواند یک گزینه ی بسیار خوب و کم هزینه باشد. یکی از مزیت های بسیار مهم این کفپوش تمیز کردن راحت آن است، بدین ترتیب که در زمان کثیفی می توان به راحتی ان را برداشت و شست و مجدد در جای خود قرار داد. همین طور موکت قابلیت جابجایی دارد و در زمان های دلخواه می توان ان را جابجا نمود.

فروشگاه مای دکوری از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع لوازم دکوراسیون داخلی می باشد که می توانید به راحتی خرید خود را از این فروشگاه معتبر انجام دهید و محصولات را با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزانی خریداری نمایید.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()