سقف کاذب و کاربرد های آن:

سقف کاذب جزء اجزای پر کاربرد در ساختمان های امروزی است. سقف کاذب روی سقف اصلی قرار می گیرد. به دلیل تنوع بالا در شکل ظاهری و متریال سازنده ی آن پاسخ گوی بسیاری از سلیقه ها می باشد و کاربرد آن روز به روز بیشتر می شود. علاوه بر زیبایی که به سقف می دهد در مواقعی که سقف نقص دارد و ارتفاع آن بیش تر از حالت معمولی است می توان از سقف کاذب استفاده کرد و این نقص را به خوبی پوشاند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب این نوع سقف می پردازیم. از مزایا و معایب سقف های کاذب می توان گفت این سقف وزن کمی دارد بنابراین برای نصب و جا به جایی بسیار راحت است و مشکلی از این نظر وجود ندارد. علاوه بر زیبایی که به محیط می دهد عایق خوبی برای فصل های سرد و گرم می باشد. این نوع سقف عایق خوبی برای سر و صدا نیز می باشد. اگر سیم کشی یا لوله کشی رو کاری در سقف باشد با استفاده از این نوع سقف می توان آن را پوشاند. برای خرید سقف کاذب به سایت مراجعه کنید.

همچنین هزینه کم آن از جمله مزیت های چشم گیر این نوع سقف می باشد.  علاوه بر تمام مزیت ها معایبی نیز دارد. چون نصب آن با مصالح ساختمان فرق دارد ممکن است هنگام زلزله جدا شود همچنین بعد از مدتی ممکن است در آن درز های کوچکی به وجود آید. اگر سقف مورد نظر کوتاه باشد استفاده از سقف کاذب کوتاهی آن را بیشتر می کند و باعث کوچک شدن فضای مورد نظر می شود. همچنین بعد از گذشت چند سال ممکن است فرسوده شود و رنگ آن تغییر کند اما تعویض کردن آن آسان است.از این نوع سقف هم در منازل و محل زندگی و هم در محیط کار و اداره و... می توان استفاده کرد.

انواع سقف کاذب:

یکی از انواع سقف ها کناف است. از این نوع سقف در مکان های مختلف استفاده می شود. جنس آن از روکش گچی و پایه ای فولادی دارد. دو نوع از سقف کنافی در بازار وجود دارد نوع یک پارچه و مشبک که هر کدام ویژگی های خود را دارد. نوع دیگری از این سقف ها گریلیوم است. سقف گریلیوم از جنس آلومینیوم است. مزیت بزرگ این سقف آن است که زیر آن می توان کانال یا سیم یا هرچیز دیگری را قرار داد چرا که در نهایت فقط چراغ ها مشخص هستند و شکل کلی مجموعه ای از مکعب ها است که کنار یکدیگر قرار گرفته اند. نوع دیگر سقف طلقی می باشد. سقف طلقی نازک است و نور را از خود عبور می دهد و نسبت به انواع سقف های دیگر نیز هزینه ی کم تری را شامل می شود. از شیشه نیز برای ساخت سقف  استفاده می کنند. مزیتی که جنس شیشه ای دارد این است که نور را به خوبی عبور می دهد و قابل شست و شو می باشد اما احتمال شکستگی هنگام زمین لرزه در آن وجود دارد. در محیط هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی که رطوبت بالاست می توان از سقف کاذبی مانند پی وی سی استفاده کرد که در برابر رطوبت مقاوم است. برای اطلاع از فروش موکت به سایت مراجعه کنید.

گاهی اوقات انواع مختلف این سقف ها را کنار یکدیگر قرار می دهند و طرح جدیدی به وجود می آید که به آن سقف ترکیبی گفته می شود و نیازمند زیرسازی مناسب می باشد. نکات زیادی را باید در دکوراسیون مورد توجه قرار داد تا انتخاب خوبی حاصل شود در نهایت بهترین کار مشورت با متخصصین در این زمینه است. با استفاده از نظرات متخصصان می توان در دکور و نورپردازی و حتی اندازه ی فضا تغییرات مثبتی ایجاد کرد. با توجه به مزایا و معایب و انواع گفته شده و دقت به آن ها می توانید به خرید انواع سقف های کاذبی بپردازید که مناسب انتخاب شما باشند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()