دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین بخش ها در ساختمان ها می باشد. هر صاحب ملکی به دنبال ایجاد بهترین دکوراسیون داخلی بوده و آن را با توجه به سلیقه و کاربردی بودن و نکات روانشناسی انجام می دهد. داشتن یک دکور خوب و زیبا با هزینه های مناسب مختلفی قابل اجرا بوده یعنی شما می توانید یک دکوراسیون ساده و زیبا را با هزینه کمتری ایجاد نمایید و حتما نباید از لوازم گران قیمت استفاده کنید. در حقیقت داشتن دکور زیبا نیاز به دانش کافی در این زمینه داشته و برای اجرای آن باید به اصول روانشناسی آشنا بود . در قسمت دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین بخش ها که می تواند بسیار اساسی باشد کف است. انتخاب کفپوش مناسب مهم بوده و باید به آن توجه شود. امروزه انواع کفپوش ها از قبیل پارکت، سرامیک، انواع سنگ ها، موکت و.... مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید پارکت به سایت مراجعه کنید.

پارکت چیست؟

پارکت یک کفپوش مناسب در شرایط آب و هوایی کشورمان می باشد. این کفپوش که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده بسیار زیبا و کاربردی است. پارکت ها حس طبیعت را به افراد می دهد و جلوه ای زیبا دارند. این کفپوش از چوب و یا فراورده چوبی تشکیل می شود . استفاده از الوار های طبیعی چوب انواع درخت ها در پارکت سازی مورد استفاده قرار می گیرد چوب هایی مانند افرا، گردو، بلوط و.... در ساخت این کفپوش ها مورد استفاه قرار می گیرد. این نوع از کفپوش پارکت دارای مقاومت بالایی بوده و هزینه ی بالایی هم دارد. استفاده از چوب های فشرده برای ساخت پارکت امروزه بسیار رواج پیدا کرده و علت آن ارزان تر بودن و مقاومت بسیار خوب آن می باشد.

پارکت ها دارای انواع معمولی و لمینت می باشند. در نمونه ی معمولی نصب با استفاده از چسب صورت می گیرد. اما پارکت های لمینت با استفاده از وزن خود و کلیک های آن ها در کنار هم قرار می گیرند . پارکت های لمینت دارای لایه ای اضافه بوده که با هدف مقاوم سازی و جلای آن ایجاد شده است.برای خرید پارکت یونیک به سایت مراجعه کنید.

خرید پارکت

خرید پارکت به فاکتور های بسیاری از قبیل هزینه، کیفیت، جنس، نوع و..... بستگی داشته و افراد انتخاب های متفاوتی خواهند داشت اما آن چه که دارای اهمیت است داشتن پارکت بادوام و باکیفیت است. بنابراین در زمان خرید کیفیت را اصل قرار دهید و سپس زیبایی آن را بسنجید . امروزه بسیاری از ساختمان های جدید از کفپوش پارکت بهره می برند و بیشتر دکوراسیون های لوکس دارای این کفپوش می باشند. طرح های پارکت معمولا در رنگ های طیف قهوه ای و کرم بوده و آرامش بخش می باشد. برای خرید پارکت باید بودجه ای مناسب را انتخاب کنید. پارکت های ارزان قیمت مسلما از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشند و در کوتاه مدت دچار خرابی می شوند. بنابراین خرید پارکت های ارزان پیشنهاد نمی شود زیرا باعث می شود شما هزینه مجدد داشته باشید. البته نخریدن پارکت ارزان دلیل بر خرید پارکت گران نبوده و برای یک خرید خوب باید از فروشگاهی معتبر و با قیمتی مناسب کفپوشی باکیفیت را خریداری نمایید.

مرکز خرید پارکت

برای خرید پارکت باید به مرکزی مراجعه نمایید که قابل اطمینان باشد. پارکت ها را می توانید از مراکز فروش لوازم دکوراسیون داخلی خریداری نمایید. با توجه به پیشرفت بستر اینترنت و راحتی در خرید آنلاین ، بسیاری از مراکز فروش پارکت امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود قرار داده اند و شما می توانید به راحتی و بدون دردسر های مراجعه ی حضوری خرید خود را انجام دهید. برای خرید از طریق لینک ها به سایت فروشگاه مای دکوری مراجعه نمایید .

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()