استیل یکی از فلزاتی است که با ورود به صنعت ها توانسته پیشرفت بسیاری را ایجاد کند و بتوان از آن در بخش های مختلف صنایع از جمله صنایع غذایی، پزشکی پالایشگاهی گاز و.... استفاده کرد.

استیل از فلزاتی است که مقاومت بسیار خوبی را در برابر ضربه، گرما، سرما، زنگ زدن دارد و تمامی این مزایا باعث شده این فلز بسیار کارامد باشد و عمری طولانی را داشته باشد.

نبشی استیل یکی از قطعاتی است که از استیل به دست می آید. این قطعه در مواردی برای اتصال پل به تیر آهن ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت ستون و خرپا از نبشی استفاده می شود. برای خرید نبشی استیل به سایت مراجعه کنید.

آلیاژ های استیل بسیار مستحکم بوده و برابر خوردگی مقاومند بنابراین از این آلیاژ ها برای ساخت قطعات مختلف استفاده می شود. وجود کروم در آهن باعث ایجاد لایه ای بر روی آن شده و زمانی که آهن با هوا یا رطوبت در ارتباط است کروم موجود در ان زودتر واکنش داده و در حالت بی رنگی می باشد که این لایه از واکنش آب و هوا با آهن جلوگیری می کند. اضافه کردن کروم و کربن در استیل اندازه ی مشخصی دارد. وجود کربن در استیل نیز به دلیل مقاومت آن بوده و باید تا حد مشخصی وجود داشته باشد یعنی مقدار کربن کمتر و بیشتر از حد مشخص شده می تواند استیل را تغییر دهد، کربن مقاومت را بالا برده اما اگر بیش از حد باشد انعطاف را پایین می آورد.

خرید نبشی استیل

خرید نبشی استیل از فروشگاه های مخصوص انجام می گیرد. فروشگاه های فروش انواع قطعات استیل ، نبشی استیل را در اندازه های مختلفی عرضه می کنند.

ساخت نبشی استیل

نبشی استیل با استفاده از شمش استیل به وجود می آید. روش تولید نبشی به صورت پرسی و فابریک است. در نمونه ی پرسی ، ورق استیل تهیه شده از شمش استیل با استفاده از دستگاه های پرس حالت درجه دار یعنی vشکل گرفته و به نبشی استیل تبدیل می گردد. در حالت فابریک روش متفاوت بوده و ورق مورد نظر با فشار گرما به حالت نبشی در می آید.

زمانی که شما می خواهید خرید نبشی استیل را انجام دهید باید به طول و عرض ان و ضخامت باله ها توجه کنید.

مزیت های نبشی استیل

نبشی استیل دارای دوام بسیار خوبی است و در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است.نبشی استیل را می توان در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار داد و کاربرد بسیاری را از آن مشهده نمود. همین طور این نبشی ها در سایز های مختلفی وجود دارند. برای خرید لوله استیل به سایت مراجعه کنید. 

قطعات استیل در کیفیت های مختلفی قرار دارند که برای خرید باید حتما از فروشگاه معتبری خرید خود را انجام دهید تا این قطعات را در کیفیت بالا و همین طور در قیمت مناسبی تهیه نمایید. قرارگیری واسطه ها در خرید و فروش قطعات استیل باعث بالا رفتن قیمت آن ها شده و برای خرید ارزان باید مراکزی را بیابیم که به صورت مستقیم از تولید فروش را انجام می دهند و می توانند با قیمت منصفانه ای نبشی استیل و سایر قطعه ها را به دست ما برسانند. فروشگاه استیل الف از فروشگاه های معتبر در بخش فروش مستقیم قطعات استیل باکیفیت می باشد. این فروشگاه امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود قرار داده تا به راحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند.

برای خرید مناسب نیاز است با سایز ها و الیاژ های نبشی استیل آشنا شوید تا بتوانید محصول مورد نظر خورپد را خریداری نمایید. کارشناسان ما با مشاوره رایگان می توانند شما را راهنمایی کنند. همچنین این مرکز قیمت های بسیار منصفانه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا بتواند رضایت ان ها را به خود جلب نماید.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()