پالت چوبی دست دوم به مجموعه پالت هایی گفته می شود که از آنها استفاده شده است، حتی برای یکبار. طراحی پالت به نحوی است که دارای ارتفاع و رویۀ مسطح می باشد. از این رو وسیله ای مناسب برای نگهداری اقلام و کارتن های بسته بندی شده می باشد. خرید و فروش پالت چوبی دست دوم به دلیل طول عمر بالایی که پالت ها از آن برخوردار می باشند، در سراسر جهان رواج دارد.

کاربرد پالت چوبی دست دوم

کاربرد پالت چوبی دست دوم تفاوتی با پالت نو ندارد. البته به کیفیت پالت بستگی دارد. با قرار دادن کالاهای بسته بندی شده بر روی پالت های چوبی، به راحتی می توان اقلام را از نفوذ آب، حشرات و آلودگی ها ایمن نگه داشت. همانطور که می دانید از زمین ممکن است آلودگی های مختلفی به کالاها وارد شود و این مسئله موجب زود فاسد شدن مواد غذایی و کالاهای دارویی، پزشکی، بهداشتی و غیره گردد.

به همین دلیل از زمانیکه پالت ها از جنگ جهانی دوم توسط آمریکایی ها ساخته و مورد استفاده قرار گرفت، تا کنون مورد استفاده قرار گرفته می شود و نقش مهمی در تمیز نگه داشتن بسته بندی کالاها و همچنین سرعت بخشیدن به بحث حمل و نقل کالاها دارد. برای اطلاع از فروش پالت چوبی به سایت مراجعه کنید.

خرید پالت چوبی دست دوم ارزان

در حال حاضر برای عموم مصرف کنندگان، خرید انواع پالت چوبی دست دوم ارزان فراهم می باشد. در واقع پالت های کارکرده به دلیل اینکه مورد استفاده قرار گرفته اند، از قیمت ارزان تری نسبت به پالت نو برخوردار می باشند. از این رو افرادی که تنها برای مدت زمان کوتاهی نیاز به استفاده از پالت دارند، می توانند پالت های دست دوم را خریداری کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش پالت های چوبی دست دوم، می توانید با کارشناسان فروش شرکت ایران پلاستیک بازرگان تماس حاصل نمائید.

 

آدرس: شصت متری شور اباد -خیابان حمزه اباد- پلاک۲۲

تلفن همراه: 09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()