فروشنده پالت چوبی دست دوم، با در اختیار داشتن نیروی فعال و پویا قادر به جمع آوری انواع پالت دست دوم و کارکرده با قیمت مناسب در سراسر کشور می باشد. در واقع با این کار، علاوه بر آنکه امکان خرید پالت ارزان را برای مشتریان فراهم می سازد، به حفظ محیط زیست نیز کمک می کند. بنابراین معتبرترین فروشنده پالت چوبی دست دوم ، قادر به بازگرداندن پالت های چوبی با کیفیت در چرخۀ مصرف می باشند.

پالت چوبی دست دوم

پالت به دلیل نوع طراحی که از آن برخوردار می باشد، از سطح زمین فاصله دارد و دارای رویۀ مسطحی است که امکان نگهداری و بسته بندی کالاها بر روی آن میسر است. این نوع پالت ها دارای ابعاد استانداردی می باشند که بتوانند با استفاده از ماشین آلات حمل و نقل چون لیفتراک، بسته بندی و حمل مکانیزه را انجام دهند. لذا برای مدت زمان طولانی می توان از پالت های چوبی دست دوم استفاده نمود. فروشنده پالت های چوبی دست دوم استاندارد نیز با اشراف به این موضوع، امکان خرید پالت چوبی کارکرده را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم نموده اند.

قیمت پالت چوبی دست دوم

فروشنده پالت چوبی دست دوم ، قیمت پالت چوبی کارکرده را متناسب با میزان کیفیت و مقاومت پالت، مشخص می کنند. البته به طور کلی قیمت پالت دست دوم بسیار ارزان تر از پالت نو می باشد و این مسئله برای افرادی که نیاز به استفاده طولانی مدت از پالت را ندارند، بسیار مقرون بصرفه می باشد. افرادی که تنها برای نگهداری کالاهای کم وزن و کم تعداد نیاز به تهیه پالت دارند، می توانند با قیمت ارزان، پالت دست دوم خریداری نمایند.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان جزء یکی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پالت در ایران است. این مجموعه همچنین فروشنده انواع پالت چوبی دست دوم در بازار نیز می باشد.

آدرس: شصت متری شور اباد -خیابان حمزه اباد- پلاک۲۲

تلفن همراه: 09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()