بررسی  انواع تعمیر چرخ گوشت:

در زمان های گذشته برای ریز کردن مواد گوشتی هیچ وسیله ای وجود نداشت که بتواند به‌طور یکدست و یکنواخت گوشت را ریز کند. با تولید چرخ گوشت انقلاب بزرگی در زمینه تجهیزات خانگی به وجود آمد. امروزه اکثر خانواده‌ها از این وسیله استفاده می‌کنند. هر خانواده‌ای که این وسیله را تهیه می نماید ممکن است بعد از سال های متمادی استفاده از این دستگاه نیاز باشد برای تعمیر چرخ گوشت به مراکز خدماتی و یا نمایندگی تولید کننده این چرخ گوشت مراجعه نماید. تعمیر چرخ گوشت نیاز به مهارت های خاصی دارد و باید فرد تعمیرکار علاوه بر اصول اولیه بتواند بر روی برند های مختلف تولید کننده چرخ گوشت تسلط کافی داشته باشد. امروزه برندهای مختلفی از سرتاسر جهان از تولیدکنندگان این وسیله خانگی هستند که هر کدام با افزایش امتیازات خاص سعی در جذب مشتریان بیشتر و معرفی خود به سراسر دنیا دارد. از جمله این امتیازات می‌توان به مدت گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش کالا اشاره نمود. امروزه برندهای بسیاری از چرخ گوشت وجود دارند که در ایران نمایندگی دارد. اما بسیاری از محصولات که در برخی از فروشگاه ها به مشتریان عرضه می‌شوند بدون نمایندگی و گارانتی می باشند. در واقع این کالاها با قیمتی پایین تر از کالاهای ضمانت دار در بازار وجود دارند. برای تعمیر چرخ گوشت توسط هر کمپانی نیاز به نمایندگی هایی در سرتاسر جهان از آن برند می باشد. زمانی که محصول خریداری شده توسط شما هیچ نمایندگی نداشته باشد به ناچار برای تعمیر چرخ گوشت مجبور به مراجعه به افرادی می باشید که تنها به صورت تجربی تعمیرکار شدند و هیچ دوره‌ خاص و تخصصی برای عیب یابی این دستگاه ندیده اند. امروزه برندهای ایرانی نیز وجود دارند که دارای محصولاتی با سطح کیفی بالا می باشند و رقیبانی خوب برای محصولات خارجی در بازار محسوب میشوند.برای اطلاع از خدمات تعمیر چرخ گوشت به سایت مراجعه کنید.

قطعات مختلف چرخ گوشت:

برای تعمیر چرخ گوشت لازم است ابتدا به معرفی قطعات مختلف این دستگاه بپردازیم. اگر تعمیر کار به قطعات و نحوه کارکرد آن تسلط کامل داشته باشد وقتی ببیند دستگاه درست کار نمی کند به راحتی می تواند تشخیص دهد که ایراد از کدام قسمت دستگاه است. در ادامه به بررسی چند مورد از قطعات دستگاه چرخ گوشت و نحوه مراقبت از آن می پردازیم:

تیغه چرخ گوشت: یکی از قطعات مهم چرخ گوشت که باید در هنگام خرید آن به ضد زنگ بودن آن نیز دقت نمایید. اگر این قطعه ضد زنگ نباشد به مرور زمان با شستشو دچار زنگ زدگی می شود و دیگر قابل استفاده نمی باشد. نکته مهم دیگر در مورد تیغه چرخ گوشت تیز بودن آن است. اگر تیغه چرخ گوشت تیز نباشد باعث له شدن گوشت می شود. برای تیز نمودن تیغه باید به کسی که مهارت لازم در تعمیر چرخ گوشت را دارد مراجعه نمایید.

موتور چرخ گوشت: یکی از قطعات اصلی هر چرخ گوشتی که تنها دستگاه با آن می‌تواند کار کند موتور آن می باشد. درهنگام خرید چرخ گوشت لازم است به توان موتور چرخ گوشت دقت کنید و با توجه به میزان استفاده خود از این دستگاه چرخ گوشتی که توان مناسبی را داشته باشد انتخاب کنید. اگر چرخ گوشت درست کار نکند برای تعمیر چرخ گوشت حتماً لازم است به نمایندگی های کمپانی تولیدکننده آن مراجعه نمایید. چون اگر موتور چرخ گوشت درستی تعمیر نشود و نیاز به جایگزینی داشته باشد لازم است موتوری که تولیدی همان کمپانی میباشد جایگزین موتور قبلی شود چون ممکن است قطعات دستگاه نتوانند با موتوری که از برند دیگری می باشد به خوبی کار کنند. در واقع قطعات هر چرخ گوشت با توجه به توان موتور کار می‌کند و اگر توان موتور بیشتر و یا کمتر شود تاثیر بدی روی قطعات دیگر دستگاه میگذارد.برای اطلاع از فروش چرخ گوشت به سایت مراجعه نمایید.

بدنه چرخ گوشت: بدنه چرخ گوشت در واقع کاوری میباشد که تمام قطعات را درون خود جای داده و دستگاه را از هرگونه آسیب محافظت می نماید. جنس بدنه چرخ گوشت با توجه به نوع برند مدل های مختلفی می باشد. کمپانی ها هر روز با طرح ها و جنس های جدید سعی دارند که مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشند. عموماً جنس بدنه چرخ گوشت از نوع پلاستیک فشرده، استیل و یا ترکیبی از این دو می باشد. جنس بدنه نه تنها برای زیبایی بلکه باید دارای مقاومت خوبی در برابر هرگونه ضربه باشد. اگر بدنه اصلی چرخ گوشت آسیب ببیند می‌توان برای تعمیر چرخ گوشت به کمپانی تولید کننده مراجعه نمود تا مشکل را برطرف نماید.

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()