فروش دستگاه ضد عفونی کننده در انواع گوناگون:

فروش دستگاه ضد عفونی کننده یکی از اقداماتی است که امروزه با توجه به آلودگی های محیط زیستی و گسترش بیماری هایی مانند کووید-19 و آنفولانزا توسط شرکت های دانش بنیان و شرکت های تولید کننده مختلف انجام می شود. این شرکت ها برای تولید دستگاه های ضدعفونی کننده از بهترین متریال موجود و تکنولوژی های به روز دنیا استفاده کرده و به تولید دستگاه‌ هایی می انجامند که بتواند بیشترین پوشش دهی را توسط مواد ضدعفونی کننده انجام داده و این گونه به ضد عفونی کردن هر محیط، اجسام و سطوح دست و بدن بپردازد. انواع دستگاه های ضدعفونی کننده که توسط شرکت های مختلف تولید شده و به فروش می رسد ساختار های مختلفی دارند و هر کدام می توانند به نوعی فقط مناسب بدن بوده و یا بتوانند به ضدعفونی کردن هر جسمی بپردازند. یکی از دستگاه ‌هایی که کاملاً می ‌تواند به ضدعفونی کردن وسایل و اجسام مختلف بپردازد فروش دستگاه ضد عفونی کننده الکترو اپتیکی توسط شرکت های بسیار پیشرفته می باشد. زیرا این دستگاه از تکنولوژی و فناوری های جدید در ساخت خود بهره برده است و کاملاً با دستگاهای ضد عفونی کننده دیگر تفاوت دارد. فروش انواع دستگاه ضد عفونی کننده الکترو اپتیکی برای هر مکان و محیطی انجام نمی شود. زیرا این دستگاه دارای قیمت بسیار بالایی می باشد و هر قشری قادر به خرید این گونه دستگاه ها نیستند. در کشور ما نیز این دستگاه کاربرد زیادی نداشته و به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارد بیشتر در کشور های اروپایی و کشور های پیشرفته قابل استفاده خواهد بود. این دستگاه دارای یک محفظه می باشد که اجسام مختلفی درون آن جای گرفته و بر حسب انواع دستگاه ها زمان ضدعفونی کردن متغیر می باشد. به این معنی که در بعضی از دستگاه ها فقط چند ثانیه کافی است تا جسم خاصی ضد عفونی شود و در بعضی از دستگاه های دیگر ممکن است تا ۵ دقیقه این کار زمان نیاز داشته باشد و برحسب زمان ضدعفونی کردن قیمت دستگاه ها متغیر خواهد بود. هر چه زمان این پروسه طولانی تر باشد دستگاه از قیمت پایین تری برخوردار است.

فروش دستگاه ضد عفونی کننده الکترو اپتیکی و دستگاه های دیگر:

فروش دستگاه ضد عفونی کننده الکترو اپتیکی می تواند برای محیط های خاصی مناسب بوده و اجسام مختلفی را ضد عفونی کند و کاملاً آن ها را عاری از هرگونه آلودگی مانند قارچ، باکتری، ویروس و سایر میکروارگانیسم های بیماری زای دیگر نماید. می ‌توان این دستگاه را در جهت ضدعفونی کردن وسایل یکبار مصرف که می توان از آن ها دوباره استفاده نمود به کار برد. یکی از وسایل یکبار مصرف که این روز ها کاربرد بسیار زیادی دارند دستکش و ماسک هایی هستند که می ‌توانند در جلوگیری از شیوع بیماری های ویروسی مانند کووید-19 موثر باشند. دستگاه ضدعفونی کننده الکترو اپتیکی قابلیت آن را دارد که این وسایل یکبار مصرف را کاملاً ضد عفونی کرده و هر گونه آلودگی را از روی آن ها پاک کند. ضمن این که این دستگاه می ‌تواند در مناطق خاصی به ضد عفونی کردن یک سری وسایل خاص که در بیمارستان استفاده می شود کاربرد بسزایی داشته باشد.  برای خرید دستگاه ضدعفونی کننده دیواری به سایت مراجعه کنید.

به طور کلی این دستگاه برای ضدعفونی کردن از اشعه اپتیک استفاده می کند. دستگاه های دیگری وجود دارند که برای ضد عفونی کردن از اشعه های uv استفاده می کنند. این اشعه ها به دلیل خطراتی که می ‌توانند برای پوست و سطح بدن انسان ها فراهم کنند، برای ضد عفونی کردن بدن و دست ها مناسب نبوده و فقط برای ضد عفونی کردن اجسام و وسایل یک محیط استفاده خواهند شد. به همین منظور این دستگاه ها را در محیط هایی مانند بیمارستان ها قرار داده و تجهیزات بیمارستانی را با آن ضد عفونی خواهند کرد. دلیل دیگر استفاده این دستگاه در محیط ‌هایی مانند بیمارستان قیمت بالای آن ها است که نمی توان آن ها را در محیط ‌های عمومی دیگر مورد استفاده قرار داد.

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()