فون عکاسی یکی از پرکاربردترین تجهیزات عکاسی به حساب می آید. فون عکاسی یا همان پردۀ عکاسی به عنوان پردۀ پس زمینۀ عکاسی مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به افزایش استودیوهای عکاسی و عکاسی خانگی، انواع فون عکاسی با طیف رنگی متنوع طراحی و تولید شده اند که زمینۀ مناسبی را برای عکس برداری حرفه ای فراهم سازند. برای خرید فون عکاسی به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع فون عکاسی

امروزه شاهد فروش انواع فون عکاسی کاغذی، مخمل، برزنتی، کتان و کروماکی در بازار می باشیم. با توجه به سوژه های مختلف عکاسی، نیاز به استفاده از فون های عکاسی مختلف است که بتوانند بک گراند مورد نیاز سوژۀ عکاسی را ایجاد نمایند. نصب فون عکاسی در آتلیه های عکاسی، شرایط مناسبی را جهت عکاسی های حرفه ای و مبتدی می گیرند تا بدین وسیله بتوانند عکس های قابل توجهی را تصویربرداری کنند. لذا خرید و فروش انواع فون و نگهدارنده فون برای استودیوهای عکاسی لازم و ضروری است و توجه به این مسئله موجب ارتقاء کیفیت عکسبرداری می شود.

خرید فون عکاسی ارزان

با توجه به تعدد فون های عکاسی که در بازار با طرح های متنوع عرضه می شوند، امکان خرید فون عکاسی ارزان قیمت برای عکاسان مبتدی و حرفه ای فراهم می باشد. نکتۀ جالبی که در رابطه با عکس های پوتره وجود دارد، ایجاد پس زمینه های متوع برای گرفتن تصاویر مختلف می باشد. بنابراین هنرمندان می توانند از این امکانات در جهت ثبت بهترین تصاویر استفاده نمایند و زیبایی عکس های خود را چندین برابر نمایند. فروش فون عکاسی که به عنوان تصویر پس زمینه در نظر گرفته می شود، هنگام ادیت و خلق آثار جلوه های زیبا به عکاس کمک می کند که راحت تر از گذشته بتواند کار ادیت و فوتوشاپ را انجام دهد.

فروشگاه فوکوس نگار به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی در حوزۀ فروش انواع تجهیزات تصویربرداری در فضای گستردۀ اینترنت فعالیت می کند.

 

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

🚛  ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

📱پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

📱پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

📱پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()