مینی ویدئو پروژکتور یکی دیگر از مدل های متنوع و پرکاربرد دستگاه های پروژکتور محسوب می شود. دستگاه های ویدئو پروژکتور با هدف نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ طراحی می شوند. از این رو محیط های آموزشی برای آنکه بتوانند مطالب درسی که به صورت فایل تصویری آماده کرده اند را به دیگران نشان دهند، از مزایای دستگاه ویدئو پروژکتور بهره می گیرند. با توجه به اینکه برخی از افراد به صورت شخصی این دستگاه را تهیه می کنند، به طبع داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک به عنوان فاکتورهای قابل توجهی به حساب می آیند که موجب جلب نظر خریداران می شود. به این ترتیب فروش مینی ویدئو پروژکتور نسبت به مدل های قدیمی، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

فروش آنلاین مینی ویدئو پروژکتور

همانطور که پیش از این به آن اشاره نمودیم، فروش مینی ویدئو پروژکتور به دلیل آپشن های پیشرفته ای که از آن برخوردار می باشند، صورت می گیرد. لذا با گسترش فضای مجازی و اینترنت در سراسر جهان، فروشگاه های اینترنتی متعددی راه اندازی شده اند که از قابلیت فروش آنلاین برخوردار هستند. بنابراین شما می توانید با مشاهدۀ اینماد فروشگاه، و سابقۀ راه اندازی آن، به صورت غیر حضوری، تجربۀ خرید آنلاین مینی ویدئو پروژکتور را کسب نمائید. برای خرید ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه نمایید.­

خرید مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی به دلیل داشتن سیستم عامل اندروید با استقبال روبرو شده است. در واقع محیط کاربری این نوع ویدئو پروژکتور بسیار ساده می باشد و بدین وسیله می توانند تنظیمات رزولوشن تصویر و نوع اتصالاتی که به این دستگاه ها متصل می شوند را مدیریت نمود. قیمت ویدئو پروژکتور جیبی نیز به میزان قابلیت هایی که دارد، مشخص می گردد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا نیز پس از سال ها کسب تجربه در زمینۀ طراحی و تولید دستگاه های ویدئو پروژکتور، امکان خرید آنلاین محصولات فروشگاه نیزا کالا را برای شما مشتری محترم محیا نموده است.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()