برای انجام نقاشی ساختمان نیاز است که مراحلی شکل بگیرد که عبارت است از

در ابتدای نقاشی ساختمان باید سطح تمیز و بدون ناهمواری باشد بنابراین سطح مورد نظر تمیز می گردد سپس روغنی مخصوص به دیوار ها زده می شود و در مرحله بعد اجرای بتونه به درستی انجام می گیرد. بنابراین ناهمواری ها تا حدودی بر طرف شده و با پوسته زنی یا همان سمباده زنی سطح کاملا هموار خواهد شد. سپس آستر اولیه زده می شود و پس از ان لکه گیری انجام گرفته و مجدد از روی آن سمباده زنی انجام می گیرد تا سطح صیقلی و یکدست شود و نتیجه نهایی مورد رضایت واقع شود. بعد از این مراحل آستر های دوم و سوم زده شده و رنگ مورد نظر به عنوان رنگ رویه زده می شود. برای اطلاع از هزینه نقاشی ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

انتخاب رنگ مناسب در نقاشی ساختمان

رنگ ها در نقاشی ساختمان بسیار مهم هستند و باید مورد توجه قرار گیرند. رنگ هایی که موجب ایجاد آرامش و حس خوب بوده و با دکوراسیون متناسب هستند باید انتخاب شوند. رنگی که در نقاشی ساختمان بسیار به چشم می خورد سفید است، رنگ سفید رنگی خنثی است که با دکوراسیون های مختلف هماهنگ است و فضا را بزرگ تر و روشن تر نشان می دهد و همرنگ با گچ بوده و ایرادات را کمتر نمایان می سازد و تمام این ویژگی های مثبت باعث استفاده از این رنگ برای ساختمان است. اما رنگ های دیگر نیز دارای زیبایی های خاصی می باشند ،رنگ های ملایم می توانند آرامش را ایجاد کرده و رنگ و رویی زیبا را به اتاق ببخشد. البته رنگ های تیره برای اتاق هایی که اوقات زیادی در ان جا گذرانده می شود پیشنهاد نمی شود زیرا باعث حس ناخوشایندی در افراد شده و فضا را دلگیر می سازد.برای اطلاع از اجرای نقاشی ساختمان با رنگ روغنی از طریق لینک اقدام نمایید. 

پس در نقاشی ساختمان نکات زیادی وجود دارد که اگر تصمیم دارید خود این کار را انجام دهید و مهارت لازم را ندارید بهتر است از مرکزی معتبر همانند مرکز خدمات ساختمانی بیرامی کمک بگیرید.

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655      

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()