مبل از لوازمی است که بخش بزرگی از اتاق را در بر می گیرد. زیبایی مبل ها می تواند باعث زیبایی محیط گردد و تاثیرات قابل توجهی در هر مکان داشته باشد. مبل ها بعضا در اثر ضربه و یا استفاده نادرست دچار خرابی می شوند و نیاز به خدمات تعمیرات مبل پیدا می کنند. تعمیر مبل می تواند ایرادات مبل را برطرف سازد تا بتوان مجدد از مبل استفاده نمود . زمانی که مبل قدیمی و فرسوده شده باشد تعویض مبل منطقی بوده و راه درستی است اما در صورتی که مبل در زمان کوتاهی دچار شکستگی یا رنگ رفتگی یا پارگی می شود و فرسودگی ندارد می توان به راحتی تعمیرات مبل را انجام داد پس نیاز به تغویض مبل نبوده و با هزینه کمی تعمیر انجام می گیرد.

تعمیرات مبل شامل بخش های مختلفی مانند رنگ کاری، رویه کوبی، ترمیم، تعویض و... می شود. در تعمیرات هر بخش به شکل جداگانه ای جورد بررسی قرار می گیرد و تعمیرات بر روی قسمت های آسیب دیده انجام می شود. آسیب دیدگی در مبل ها می تواند در قسمت چوب ، پارچه، فنر، اسفنج و سایر بخش ها باشد که تعمیر کار مبل باید در کار خود حرفه ی لازم را داشته باشد تا بتواند تعمیرات مبل را به بهترین نحو انجام دهد. بخش هایی که آسیب دیده اند در صورت ترمیم ، می توان آن را ترمیم کرد و در صورتی که در بخش های داخل مبل آسیب دیدگی زیاد باشد ، تعویض قطعات صورت می گیرد.  برای اطلاع از مرکز تعمیرات مبل در تهران به سایت مراجعه کنید.

مرکز تعمیرات مبل

مرکز تعمیرات مبل ، افرادی دارای مهارت و با تجربه را برای انجام تعمیرات به کار می گیرد و می تواند به شما در بخش تعمیرات مبل کمک کند . این مراکز تخصصی انواع تعمیرات را با هزینه مناسب انجام می دهند و می توانید از ان ها در خواست تعمیر مبل را داشته باشید تا در زمان کوتاهی این کار را انجام دهند.

آدرس : تهران، جنت آبادجنوبی، پیامبر غربی، خیابان جهاد اکبر، کوچه یازدهم، پلاک 14 تلفن : 02144025246

عضو رسمی اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با شناسه صنفی :0466864041

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()