فوم ها در کوره ها با استفاده از مواد شیمیایی به دست می آیند که برای ساخت آن ها از حرارت مستقیم و غیر مستقیم استفاده می شود. فوم ها به طور کلی به سه نوع فوم پلی یورتان و فوم های پلی اتیلن و فوم پلی استایلن تقسیم بندی می شوند.

فوم پلی یورتان فومی است که در مبل و صندلی از آن استفاده می شود و در مبل سازی کاربرد زیادی دارد.

فوم های پلی اتیلن و پلی استایلن نیز به عناون ضربه گیر و عایق مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید فوم سرد به سایت مراجعه کنید.

فوم پلی یورتان

این فوم همان طور که گفته شد برای ساخت مبلمان به کار می رود که دارای دو نوع فوم سرد و فوم گرم می باشد. این فوم ها در بازار توسط فروشندگان مختلفی به فروش می رسند که از نظر سایز و ضخامت متفاوت می باشد . فوم سرد فومی است که در مبل سازی استفاده می شود و دارای مقاومت و انعطاف بسیار خوبی می باشد.  تفاوت میان فوم سرد و گرم انعطاف آن ها می باشد،  فوم گرم زمانی که بر روی آن فشار وارد می شود حالت ایجاد شده تا مدتی بر روی آن باقی می ماند اما در فوم سرد اینطور نبوده و زمانی که فشار بر سطح فوم ایجاد شود ، فوم به سرعت حالت قبلی را به دست می آورد. برای اطلاع از مرکز تعمیرات مبل به سایت مراجعه کنید. 

خرید فوم سرد

برای خرید فوم سرد حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. فروشگاه ها انواع فوم های سرد را به فروش می رسانند. برای خرید فوم سرد باید به ضخامت و اندازه ی آن دقت کنید . فروشگاه ربکالا از فروشگاه های معتبر در زمینه ی پخش فوم سرد می باشد که انواع فوم های بسیار باکیفیت را با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رساند.

آدرس : تهران، جنت آبادجنوبی، پیامبر غربی، خیابان جهاد اکبر، کوچه یازدهم، پلاک 14 تلفن : 02144025246

عضو رسمی اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با شناسه صنفی :0466864041

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()