کفسازی ساختمان از مهمترین مراحل طراحی داخلی و دکوراسیون ساختمان ها می باشد، که با استفاده از متریال مختلف مانند سنگ، سرامیک، پوشش های PVC و پارکت به انجام می رسد. پارکت را می توان در شمار قدیمی ترین و جذاب ترین کفپوش های ساختمانی قرار داد، که گرما و زیبایی خاصی به محیط می بخشد، و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. پارکت کف ساختمان در رنگ های مختلف و با استفاده از چوب درختان مختلف نظیر گردو، بامبو، گیلاس، راش، بلوط و غیره در کیفیت ها و ضخامت های مختلف تولید می شود، این محصولات را برحسب روش تولید می توان در گروه های انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت قرار داد. لمینت نوعی پارکت صنعتی است که در کارخانه های پارکت سازی با استفاده از پوششی به نام HDF محافظت می شود و در برابر عوامل فیزیکی مختلف مقاومت بیشتری پیدا می کند.  از دیگر دلایل محبوبیت پارکت لمینت قیمت این محصولات در مقایسه با زیبایی و دوام آن ها می باشد، قیمت فروش پارکت با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله شرکت سازنده، ضخامت پارکت، نوع محصول، کیفیت تولید و بسیاری موارد دیگر تعیین می شود، و معمولا نرخ آن برای متقاضیان این محصولات توجیه پذیر است و صرفه اقتصادی دارد.

ویژگی های انواع پارکت و لمینت

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، روش های تولید انواع پارکت و لمینت با یکدیگر بسیار متفاوت است، که این تغییرات در  مشخصات فنی و قیمت آن ها نیز خود را نشان می دهد. برای خرید پارکت رولکس به سایت مراجعه نمایید. 

از مهمترین ویژگی های انواع پارکت و لمینت می توان به عایق بودن این محصولات در برابر صدا و حرارت به دلیل کفسازی محل نصب اشاره کرد، قابلیت جابجایی، دوام بسیار بالا، تنوع در طرح و رنگ، قیمت مناسب، ضد حساسیت و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری از دیگر ویژگی های این محصولات می باشد

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()