کاغذ دیواری ها دیوار پوش هایی هستند که دارای تنوع بوده و در کشور ما دارای طرفداران بسیاری می باشد. کاغذ دیواری دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشد که هر کدام دارای زیبایی های متفاوتی است. اگر قصد خرید کاغذ دیواری را دارید باید در خریدتان به نکات زیادی دقت داشته باشید. با توجه به وجود فروشگاه های بسیار ، حتما باید فروشگاهی را انتخاب کنید که بتواند کاغذ دیواری های باکیفیتی را به شما عرضه کند و تنوع بالایی را در اختیارتان قرار دهد. ما در این مجموعه در تلاشیم با ارائه ی خدمات عالی و قیطمت های مناسب بتوانیم رضایت مشتریان را به دست آوریم. برای خرید کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید. 

کیفیت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها در جنس ها  کیفیت های مختلفی تولید می شوند انتخاب یک برند خوب کاغذ دیواری می تواند باعث استفاده ی سولانی مدت از آن باشد، کیفیت مهم ترین بخش برای خرید این وسیله است بنابراین از خرید کاغذ دیواری ها یارزان و بی کیفیت خودداری نمایید و از فروشگاهی معتبر کاغذ دیواری با قیمت مناسب را تهیه نمایید.

طرح کاغذ دیواری

طرح کاغذ دیواری می تواند تاثیر بالایی در جلوه ی آن داشته باشد. از طرح هایی استفاده کنید که با سایر لوازم هماهنگ باشد و از نظر سبک نیز یکی باشد. طرح های خلوت تر و ریزتر برای فضا های کوچک مناسب است.برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری مدرن به سایت مراجعه کنید. 

رنگ کاغذ دیواری

رنگ از مهم ترین مشخصه های یک کاغذ دیواری است. رنگ این دیوار پوش باید حس خوبی را به ما بدهد ، رنگ هایی مانن سفید،آبی، سبز،صورتی می تواند انتخاب خدبی برای کاغذ دیواری باشد همچنین برای سبک های مدرن رنگ های طلایی و نقره ای در این دیوار پوش مناسب است. اگر رنگ وسیله های اتاق تیره است و می خواهید کاغذ دیواری مناسبی را انتخاب کنید می توانید از رنگ های روشن و یا قرینه استفاده نمایید.

 فروشگاه دیوار دکور

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841 

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()