ویدئو پروژکتور جیبی از فناوری پیشرفته بهره گرفته است. دستگاه پروژکتور به عنوان دستگاه کاربردی که تصاویر را در ابعاد بزرگ به بینندگان نشان می دهد، مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه شاهد فروش ویدئو پروژکتور جیبی در مدل های متنوع می باشیم که شامل قابلیت های متنوعی می باشند. لنز و لامپ LED از مهمترین قطعات تشکیل دهندۀ دستگاه های پروژکتور محسوب می شوند، که پس از پردازش داده، به صورت بزرگ نمایی، تصاویر را بر روی پردۀ نمایشگر منعکس می کند. به این ترتیب عموم افراد حاضر در اتاق می توانند با کیفیت بالا، تصاویر نمایش داده را مشاهده نمایند. برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی  به سایت مراجعه کنید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی وای فای دار

امروزه اکثر دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد که از امواج WiFi پشتیبانی می کنند. بدین ترتیب امکان اتصال به دستگاه های دیجیتالی که از این قابلیت برخوردار می باشند، بدون نیاز به سیم فراهم می باشد. به همین دلیل از خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار بیش از نسخه های دیگر استقبال می شود.

هنگام خرید دستگاه پروژکتور، مشخصات فنی دستگاه را در نظر بگیرید که مطابق با نیاز شما باشد. به عبارتی برای سالن بزرگ نیاز به استفاده از ویدئو پروژکتوری است که سایز تصویر خروجی آن بزرگ باشد، علاوه بر آنکه رزولوشن و وضوح تصویر از کیفیت بالایی برخوردار باشد.برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی دارد به سایت مراجعه کنید.

با توجه به تعدد مدل های ویدئو پروژکتور نیزار کالا، امکان خرید پروژکتور با قیمت ارزان برای علاقه مندان این دستگاه وجود دارد. در واقع قیمت ویدئو پروژکتور جیبی بر اساس قابلیت هایی که به آن تجهیز می باشند، مشخص می شود.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا یکی از تولیدکنندگان بزرگ در عرصۀ ساخت دستگاه های پروژکتور در سراسر کشور است که با راه اندازی وب سایت رسمی، امکان خرید انواع ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان را برای مشتریان محترم فراهم کرده است.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()